ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه کنندگان عمده چرم گاوی کراست

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بارز چرم گاوی کراستپخش مستقیم چرم گاوی کراست

از انواع چرم های گاوی موجود در بازار می ‌توان به چرم کراست اشاره کرده که کاربرد بسیار زیادی جهت ساخت انواع آلات موسیقی دارد همچنین برای حکاکی و نقاشی بر روی چرم مناسب است.

عرضه کنندگان چرم گاوی کراست اقدام به ارائه این نوع به خصوص از چرم کرده اند و خریداران می توانند جهت تامین نیاز خود به این محصول به طور مستقیم و بدون واسطه با آنها ارتباط برقرار نمایند و نسبت به سفارش این چرم با قیمت مناسب اقدام کنند.

عرضه کنندگان عمده چرم گاوی کراست

ویژگی بارز چرم گاوی کراست

ویژگی بارز چرم گاوی کراست چرم کراس گاوی از انواع چرم های اصل طبیعی به دست آمده از پوست گاو می ‌باشد که فرآیند دباغی در آن به طور کامل انجام شده است و تنها رنگ آمیزی آن باقی مانده است؛ این چرم از ویژگی‌های بارزی برخوردار است از جمله این که اغلب به صورت رنگ سفید ارائه می ‌شود و گاهی در رنگ های مشکی یا زرد نیز به فروش می ‌رسد.

از ویژگی‌های بارز این چرم نوع محصولاتی است که از آن تولید می ‌شود به این معنی که نه تنها می تواند برای تولید کیف و کفش مورد استفاده قرار بگیرد بلکه جهت تولید انواع چرم های حکاکی شده نیز بکار می رود همچنین از ویژگی های دیگر این نوع چرم می توان به امکان ایجاد نقاشی بر روی آن اشاره کرده که در طرح های رنگ آمیزی شده این امکان وجود ندارد بنابراین از این چرم می توان حتی در تولید تابلوهای بسیار زیبای چرمی نیزه استفاده نمود.

این چرم همه ویژگی‌های مطلوب چرم گاوی رنگ آمیزی شده را داراست و تنها عدم وجود رنگ بر روی آن است که باعث تمایز این دو از هم شده است و البته این مساله محاسن زیادی برای این چرم داشته است و آن را به یک بوم نقاشی تبدیل کرده است.

پخش مستقیم چرم گاوی کراست

پخش مستقیم چرم گاوی کراست

پخش چرم گاوی کراست یه صورت مستقیم توسط عرضه کنندگان آن صورت می گیرد و کسانی که در زمینه تولید محصولات مختلف از این چرم خاص فعالیت دارند می توانند نیاز خود را به این محصول با قیمت مناسب از این عرضه کنندگان تامین و در محل مورد نظر خود با حفظ کیفیت تحویل بگیرند.

پخش از طریق همین وب سایت و به روش اینترنتی صورت می گیرد و بدین ترتیب خریداران لازم نیست به محل عرضه مراجعه کنند بلکه تنها کافی است به همین وب سایت مراجعه نمایند و سفارش خرید خود را در بخش محصولات سایت نهایی کنند تا پس از رزرو سفارش برای آنها محصول در اسرع وقت به دستشان برسد؛ پخش این محصول برای همه نقاط کشور انجام می شود و به این ترنیب خریداران در دورترین نقاط کشور نیز می توانند بدون نگرانی از دوری فاصله سفارش خود را اعلام نمیاند تا محموله خریداری شده آنها در اسرع وقت ارسال شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید