ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه کنندگان چرم گاوی کفشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی از لحاظ کیفیتبازار خرید چرم گاوی کفشی

عرضه کنندگان چرم گاوی کفشی عمدتا این محصول را برای ساخت انواع کفش های مردانه و زنانه عرضه می نمایند. خصوصیات و ویژگی های چرم گاوی منجر شده اند تا این محصول به عنوان بهترین نوع چرم طبیعی برای استفاده در تولید کیف و کفش های مردانه و همچنین کفش زنانه باشد. از جمله فراوان ترین و همچنین ارزانترین و با کیفیت ترین طرح های موجود در بازار را می‌توان به چرم‌گاوی نسبت داد که کاملا مناسب برای تولید انواع مختلف محصولات چرمی می باشد.

عرضه کنندگان چرم گاوی کفشی

بررسی از لحاظ کیفیت

بررسی کیفی چرم گاوی کفشی وقتی که صحبت از شرم کفشی به میان می آید حتما تمامی نظرها به سمت چرم گاوی منعطف می شود دلیل آن نیز ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد چرم گاوی می باشد که این محصول را کاملا مناسب برای تولید کفش نموده است از جمله خصوصیات و ویژگیهای کیفی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  1. قابلیت ایستایی بالا: چرم گاو قابلیت ایستایی بسیار خوبی دارد و به همین دلیل از آن برای تولید کفش استفاده های زیادی می شود وقتی که صحبت از قابلیت ایستایی به میان می‌آید منظور به اصطلاح شق و رق بودن چرم می باشد که حالت شروع به نصب ندارد و به صورت کاملا مستحکم می ایستد.
  2. ضخامت قابل قبول: از جمله دیگر ویژگیهای کیفی چرم‌های گاوی ضخامت بالای آن می باشد این ضخامت بالا منجر به مقاومت بسیار خوب این محصول ها و همچنین مناسب بودن آن برای تولید انواع کیف های اداری مردانه و همچنین کفش های زنانه و مردانه شده است این ضخامت نسبت به انواع چرم های دیگر همچون چرم بز و چرم شترمرغ تا حد قابل توجهی بالا می باشد.
  3. قابلیت طرح بندی و رنگ آمیزی: چرم گاوی به دلیل خصوصیات منحصر به فرد خود قابلیت طرحبندی های مختلف را نیز دارد و می توان در آن طرح های مختلف را اجرا نمود همچنین می توان آن را در رنگ های متفاوت در آورد و محصولی با رنگ های متنوع ساخت.

بازار خرید چرم گاوی کفشی

بازار خرید چرم گاوی کفشی بازار خرید چرم گاوی در داخل کشور بسیار پررونق اسیران چند یکی از فرآورده های موجود در بازار داخلی کشور محسوب می‌شود همچنین صادرات چرم گاوی به کشورهای همسایه نیز تا حد بسیار بالایی انجام می‌شود از جمله کشورهای مقصد صادرات این محصول تا حد بسیار بالایی به آنها انجام می‌شود کشورهای حوزه خلیج فارس نامیده می شوند.

همچنین کشورهای دیگر از جمله افغانستان و عراق نیز بازار هدف این محصول می باشند و آن را در حجم های بسیار بالایی خریداری می‌کنند اگر که ما به جای صادرات چرم اقدام به تولید محصولات چرمی اعم از کیف و کفش نموده و آنها را صادر کنیم قطعاً ارزآوری بسیار بالاتری به کشور خود خواهیم داشت.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید