ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عمده فروشی چرم گاوی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره چرم گاوی اصلقیمت روز چرم گاوی اصل
چرم گاوی اصل

چرم انواع مختلفی دارد و نسبت به نوع آن قیمت ها در بازار فرق دارد. عمده فروشی چرم گاوی اصل به صورت خام و کار شده آن را وارد بازار تولیدی و صنایع می کند تا به محصولات دیگر تبدیل شود. قیمت چرم متر مربعی قیمت گذاری می شود.

فروش چرم با قیمت مناسب از مراکز چرم طبیعی و باکیفیت خریداری می گردد. تولید محصولات چرمی توسط تولید کننده های با سلیقه به بازار ارائه می شود.

چرم گاوی اصل

اطلاعاتی درباره چرم گاوی اصل

چرم گاوی اصل

چرم گاوی تراکم دارد و فشرده است و مقاومت بالایی دارد و سطح ان صاف است. این چرم خام و کاملا طبیعی است و مانند پوست حیواناتی مثل بز و اسب دارای یک چرم بی نظیر و باکیفیت است.

چرم گاوی بازار داغ خوبی دارد که به دلیل طبیعی بودن آن است.. چرم طبیعی در مقایسه با چرم مصنوعی از ماندگاری و زیبایی بیشتری برخوردار است و از نظر قیمتی چرم طبیعی بالاتر از چرم های مصنوعی و صنعتی می باشد.

چرم گاوی از با دوام ترین و با کیفیت ترین چرم های بازار است. کاربرد آن بیشتر در تهیه کفش های مردانه و زنانه، انواع کیف های زنانه و مردانه، دستکش های فصل سرما و ایمنی می باشد. این روزها چرم اصل و طبیعی مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان و تاجران قرار گرفته است.

درمقایسه با چرم بزی و گوسفندی دارای ضخامت بیشتری است و دوام و ماندگاری بیشتری دارد. از موارد استفاده و کاربری در صنایع دیگر به جز پوشاک می توان به تولید انواع رو مبلی های زیبا, در تولید دستکش های چرمی شیک زنانه و یا مردانه, کیف و کفش های بسیار زیبا و مرغوبی, کاپشن های چرم اشاره کرد.

مهمترین مشخصات چرم گاو با کیفیت عالی عبارت است از:

  1. باکیفیت به راحتی نمی سوزد و مقاومت خوبی در برابر گرما از خود نشان می دهد.
  2. سطح چرم گاوی در زمانی که مقابل آفتاب قرار می گیرد سطح یکنواختی ندارد.
  3. قسمت هایی از چرم گاوی مات است
  4. قیمت آن بر اساس متر مربع نرخ گذاری می شود و به فروش می رسد.
  5. استقبال خوبی در صنایع پوشاک و کفش و کیف زنانه و مردانه شده است

قیمت روز چرم گاوی اصل

چرم گاوی اصل

قیمت روز چرم گاوی اصل را باید از سایت های معتبر فروش چرم طبیعی بررسی کرد. صادرات این چرم یکی از اصلی ترین موارد صادرات مورد توجه تاجران است و به دلیل صادراتی بودن، کیفیت ویژه و متمایزی را به خود اختصاص داده و دارای قیمت فروش بیشتری نسبت به چرم های دیگر موجود در بازار است.

بر اساس مواردی که قرار است کاربری داشته باشد در دو صورت نرم خشک و ضخامت های گوناگون استفاده می شود. پس از تولید چرم اصل و تبدیل به محصولات چرمی منحصر بفرد به مراکز توزیع می شوند و فروشنده این محصولات باکیفیت با قیمتی مناسب آن را به فروش می رساند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید