ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عمده فروشی چرم گاوی خام ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخصه های بارز چرم خام گاوی ایرانیفروشنده برتر چرم خام طبیعی باکیفیت
چرم گاوی خام ایرانی

چرم گاوی خام ایرانی انواع مختلفی دارند و امروزه بسیار پر کاربرد می باشد در انواع صنایع به کار می‌رود در تولید کفش کیف و کفش در تولید لباسهای چند و حتی در زمینه مبلمان با کیفیت از این چند های با با کیفیت و درجه یک گاوی استفاده می شود ما می‌خواهیم در اینجا مرکزی را به شما معرفی کنیم که تولید چرم گاوی خام ایرانی را در دست دارد و شما می توانید به راحتی چرم گاوی مورد نیازتان را به این مرکز سفارش دهید و از خرید خود مطمئن باشید چرا که یک چرم با کیفیت و درجه یک را خریداری کرده اید.

عمده فروشی چرم گاوی خام ایرانی

شاخصه های بارز چرم خام گاوی ایرانی

یکی از پرکاربردترین محصولاتی در زمینه تولید کفش و کیف، چرم طبیعی گاوی است که یکی از درجه یک ترین و مرغوب ترین نوع چرم های موجود در دنیا است. این چاپ ها از کیفیت بسیار زیادی برخوردارند و همینطور طیف رنگی بسیار بالایی که دارد باعث شده است که علاقه مندان بسیار زیادی بر استفاده از این چربی ها رو بیاورند در این شهرها معمولاً در استفاده از کیف و کفش و همینطور کاپشن های چرم استفاده می‌شود.

این چرم گاوی خام ایرانی بعد از تولید در کارخانجات چرمسازی برای تولید محصولات مختلف با این چرم به تولیدی ها با باربری ارسال می شود. پس از ارسال این چرم‌های خام از آنها محصولات زیادی مثل کیف و کفش و کمربند و لباس های چرمی با کیفیت تولید می کند. ما در اینجا شرکت پخش چرم را به شما معرفی می کنیم که در زمینه پخش چرم گاوی خام فعالیت دارد.

باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین طرح‌ها را تولید می‌کند و سالانه بخش زیاد تولید خودش را به کشور های بین المللی صادر می کند. چرا که کشورهای اروپایی مثل ترکیه خواهان انواع طرح‌های مرغوب و درجه یک هستند. کرد چرم‌های خام تولید شده را در رنگ‌های قهوه‌ای قهوه‌ای تیره قهوه‌ای عسلی و مشکی تولید می‌کند که بنا بر نیاز بازار و استفاده از این چربی ها در محصولات تولیدی به فروش می رسد.

فروشنده برتر چرم خام طبیعی باکیفیت

چرم گاوی خام ایرانی با متد روز دنیا و بهترین روش دباغی و تولید شده است و از کیفیت بسیار عالی ای برخوردار میباشد. کثیف میشود و با یک بار واکس خوردن دوباره جلا و براقیت خود را به دست می‌آورد و همینطور دوام بسیار بالای آن باعث می شود تا سالها به راحتی از محصولات تولید شده از این طرح ها استفاده کنیم. این شرکت فروش چرم طبیعی خام درجه یک  را انجام میدهد و با کیفیت ترین چرم ظبیعی تولید شده از حیوانات مختلف مثل گاو، گوسفند، بز و شتر مرغ را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می دارد چرا که این شرکت نیاز بازار را می داند و می داند که چه چرمی با کیفیت تر است و طرفداران بیشتری دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید