ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عمده فروشی چرم گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی خام چه کاربرد هایی دارد؟آخرین قیمت چرم گاوی خام

عمده فروشی چرم گاوی خام این محصول را به مشتریان خود عرضه می دهد. گرم گاوی از نوع چرم طبیعی و با دوام می باشد این چرم طی فرآیند های خاص به روش خام به مشتریان خود به روش عمده و خرده عرضه می شود. از چرم گاوی برای درست کردن انواع پوشاک لوکس و کیف و کفش و پالتو استفاده می شود. چرم گاوی از دوام و ماندگاری بیشتری بهره می برد این چرم ضد آب بوده و در برابر حرارت نیز مقاوم می باشد. ضخامت چرم گاوی بیشتر از نمونه های دیگر چرم می باشد.

عمده فروشی چرم گاوی خام

چرم گاوی خام چه کاربرد هایی دارد؟

چرم گاوی خام چه کاربرد هایی دارد؟ کاربردهای چرم گاوی خام به این صورت می باشد که برای درست کردن انواع پوشاک هم چون (کاپشن، کت، کلاه و دستکش)، از این چرم استفاده به عمل می آید. کیفیت و مرغوبیت این کالاهای توجه مشتریان را به خود جلب کرده است.

کاربرد دیگر چرم گاوی خام این است که برای درست کردن روکش مبل و صندلی هم از این چرم در سطح کلان استفاده می کنند روکش مبل هایی که از چرم گاوی ساخته شده اند بسیار با کیفیت و با دوام بوده است. هم چنین زیبایی ظاهری این چرم توجه مشتریان را به خود جلب کرده است.

کاربرد دیگر چرم گاوی این است که برای طراحی و ساخت انواع کیف های چرم زنانه و مردانه از این چرم ها استفاده می شود. زیبایی کیف های مورد نظر منحصر به فرد می باشد. از این کیف های برای ادارات و مجالس می توان استفاده کرد.

کاربرد دیگر چرم گاوی این است که برای درست کردن انواع کمربند های مردانه هم به کار می رود. دوام و مقاومت کمربند ها بالا می باشد این کمربند ها نرمی و لطافت خاصی را دارا می باشد. کاربرد بعدی این است که نوع رنگ نشده این چرم برای حکاکی هم به کار می رود. برای ساخت تسمه های صنعتی هم از این چرم ها در سطح کشور استفاده می کنند.

آخرین قیمت چرم گاوی خام

آخرین قیمت چرم گاوی خام آخرین قیمت چرم گاوی خام نشان می دهد که با افزایش کیفیت محصول هزینه خرید آن هم افزایش پیدا می کند در سال های گذشته قیمت چرم گاوی هم نوسانات بیشتری را دنبال کرده است مصرف کننده بهتر است که چرم گاوی خام را به صورت مستقیم سفارش دهد در این صورت چرم با هزینه ارزان به دست مصرف کننده می رسد.

فروش چرم خام به صورت عمده و خرده در سطح بازار انجام می گیرد بیشتر نمایندگی ها چرم را به روش عمده به فروش می رسانند. قیمت چرم خام تا حدودی به روش خرید هم بستگی دارد پس مصرف کننده بهتر است که چرم را به روش بدون واسطه تهیه کند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید