ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عمده فروشی چرم گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت پوسته شدن چرم گاوی چیست؟صادر کننده بهترین چرم گاوی صادراتی

در بازار های جهانی و استقبال بی نظیر بسیاری از جوامع برای استفاده از وسایل چرم گاوی به دلیل کیفیت شناخته شده ی آن از قبیل انعطاف پذیری، شکل پذیری راحت، عاق بودن و غیره میزان تقاضا بالا رفته است و در بسیاری از کشور ها چرم گاوی صادراتی تولید می شود که به صورت عمده فروشی در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد.

عمده فروشی چرم گاوی صادراتی

علت پوسته شدن چرم گاوی چیست؟

علت پوسته شدن چرم گاوی چیست؟ هر چرم خامی که مرغوب و باکیفیت باشد قابلیت صادرات به کشور های دیگر را دارد و علاوه بر آن قیمت چرم بایستی با کیفیت چرم صادر شده و درخواست جوامع کشور مبداء برابری نماید و از بهترین نوع چرم ها می توان به چرم گاوی به علت داشتن انواع مختلف و از طرفی دیگر میزان کیفیت آنها در مدل و نوع چرم اشاره کرد.

علت پوسته شدن چرم گاوی می توان به موارد زیر اشاره کرد: چنانچه به صورت مداوم در برابر نور آفتاب قرار گیرند به علت آفتاب سوختگی و از بین رفتن بافت چرم پوسته پوسته می شوند، چنانچه چرم در مجاورت گرما قرار گیرد ممکن است پوسته پوسته شود.

از بهترین راه های جلوگیری از پوسته پوسته شدن چرم استفاده از واکس ها و مواد نرم کننده ی است که علاوه بر جلوگیری از ترک خوردن باعث تمیزی و نرم شدن چرم می شود همچنین نحوه ی نگهداری چرم در جلوگیری از این عارضه از اهمیت بالایی برخوردار است.

علاوه بر موارد گفته شده چنانچه چرم مراحل سی و شش گانه ی دباغی را پشت سر گذاشته باشد و با مواد مرغوب لاک گیری و محافظت شده باشد کمتر دچار این پدیده ی پوسته پوسته شدن می شود در واقع چرمی را که پس از مدتی پوسته پوسته شده، یا تغییر رنگ داشته باشد، دلیل بر نامرغوب بودن آن و ارزان بودن لاک مورد استفاده می باشد.

به علت قابلیت بالایی چرم گاوی در تهیه ی پوشاک از قبیل پالتو، کاپشن، جلیقه، کفش، کیف، کمربند و لوازم منزل همانند تولید مبلمان و روکش های مبل و غیره در جامعه اهمیت بالایی دارد و فروش چرم از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین اینترنتی معتبر امکانپذیر می باشد.

صادر کننده بهترین چرم گاوی صادراتی

صادر کننده بهترین چرم گاوی صادراتی کشور ایران به دلیل تولید بهترین و اصیل ترین چرم گاوی صادراتی، به عنوان یکی از کشور های صادر کننده چرم در دنیا شناخته می شود و چرم گاوی صادراتی را به بسیاری از کشور های اروپایی و آسیایی صادر می کند و ارز آوری خوبی برای کشور به همراه دارد.

از جمله کشور هایی که مبدا اصلی صادرات چرم ایران هستند عبارتند از کشور های حوزه ی خلیج فارس، ترکیه، عراق، مالزی، چین و غیره می باشند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید