ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عمده فروشی چرم گاوی طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارایی چرم گاوی طبیعیتولید کننده نمونه چرم گاوی طبیعی

از جمله انواع چرم های گاوی تولید شده در کشور می ‌توان به چرم گاوی طبیعی اشاره کرد. این چرم از انواع چرم های سنگین محسوب می شود و بهترین نوع چرم به شمار می آید. زیبایی این چرم در کنار مقاومت بالای آن باعث شده است که از آن جهت تهیه انواع محصولات استفاده شود. عمده فروشی این چرم اقدام به ارائه آن با قیمت مناسب در کل کشور نموده است و خریداران می توانند در ارتباط مستقیم با این عمده فروشی نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

عمده فروشی چرم گاوی طبیعی

کارایی چرم گاوی طبیعی

کارایی چرم گاوی طبیعی

کارایی چرم گاوی بیشتر به دلیل مقاومت، زیبایی و استحکام قابل توجه آن است. این موارد باعث شده اند که این چرم برای تولید انواع رویه کفش، تسمه ماشین های صنعتی، انواع کیف های دستی و جیبی مورد استفاده قرار بگیرد.

ماندگاری این چرم قابل توجه است و نسبت به بسیاری از عوامل طبیعی مقاوم است با این وجود باید این چرم را از سرما و یخبندان دور نگه داشت. این چرم در ضخامت های مختلف به صورت نرم و خشک ارائه می شود که هر یک دارای کارایی مختص خود می باشند.

چرم گاوی دارای تنوع رنگ نسبتاً کمی است با این وجود با استفاده از رنگ آمیزی می توان انواع مختلف از این چرم را در رنگ های بسیار زیاد تولید کرد. رنگ آمیزی این چرم باعث افزایش مقاومت آن می شود و رویه این چرم را از انواع عوامل محیطی محافظت می کند علاوه بر این با ایجاد تنوع در رنگ ها بر جذابیت این چرم می افزاید.

کارایی این چرم جهت تهیه انواع محصولات به ماندگاری بالای آن مرتبط است. این چرم یکی از پرمصرف ترین انواع چرم های ایران و جهان می باشد و خوشبختانه از قیمت نسبتا مناسبی نیز نسبت به بسیاری از چرم ها برخوردار است.

تولید کننده نمونه چرم گاوی طبیعی

تولید کننده نمونه چرم گاوی طبیعی تولید کننده نمونه چرم گاوی طبیعی اقدام به تولید چرم گاوی در انواع رنگ و اندازه نموده است و آن را با قیمت مناسب در اختیار خریداران چرم قرار می ‌دهد. این تولید کننده به دلیل کیفیت بالای چرم های تولیدی در سطح کشور شناخته شده بوده و در تهیه بهترین انواع لوازم چرمی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عمده چرم توسط این تولید کننده صورت می گیرد و خریداران می توانند در تماس مستقیم و بی واسطه با آن نسبت به سفارش این چرم به صورت عمده اقدام کنند.

انواع مختلف این چرم از طریق وب سایت تولید کننده ارائه شده است و خریداران کافی است تنها به این سایت مراجعه نموده و چرم های مورد نظر خود را انتخاب کنند سپس پس از تایید نهایی سفارش، این محصول درخواست در حداقل زمان ممکن به آدرس آنها ارسال خواهد شد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید