ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عمده فروشی چرم گاوی چاپی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بیان چگونگی تولید چرم گاویصادرات انواع چرم گاوی چاپی رنگی

چرم گاوی چاپی یکی از محصولات طبیعی است که فراورده های بسیاری از آن تولید می‌ شود. به عنوان مثال انواع کیف ها و کمربند هایی که از این چرم به بازار ارائه می شوند از چرم گاوی تهیه شده اند و کیفیت فوق العاده ای دارند. عمده فروشی چرم گاوی چاپی یکی از روش هایی است که می توان از طریق آن قیمت این محصول را کاهش داد و آن را در تعداد بیشتری خریداری کرد.

عمده فروشی چرم گاوی چاپی

بیان چگونگی تولید چرم گاوی

بیان چگونگی تولید چرم گاوی به جرئت می توان گفت چرم‌ گاوی جزو پر مصرف‌ ترین چرم های طبیعی است که برای تولید انواع محصولات مانند کیف، کفش، کمربند، پالتو و غیره استفاده می شود و نیز ضمن کیفیت و طول عمر بالا قیمت آن نسبت به سایر چرم های طبیعی مانند چرم شتر مرغ، تمساح و غیره مناسب تر است.

اما برای خرید چرم گاوی شما بهتر است اطلاعات کاملی درباره چگونگی تولید این محصول داشته باشید که برای بررسی چگونگی تولید چرم گاوی می توانید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

هنگامی که پوست گاو از بدن آن جدا شد برای افزایش طول عمر آن با استفاده از روش نمک زدن، انجماد یا مواد شیمیایی طول عمر آن را افزایش می دهند که به این مرحله پروردن می‌ گویند و سپس پوست پرورده شده را تا ساعت ها درون آب می خیسانند تا رطوبت رسانی به این پوست به نحو مطلوب انجام گیرد.

پس از خیساندن چرم طبیعی با استفاده از آهک تمامی مو ها را از پوست آن را جدا می کنند و در نهایت یک چرم گاو خام به دست می آید و سپس چرم گاوی خام وارد مرحله لش زنی می شود که در این مرحله گوشت های اضافی که بر سطح پوست آن چسبیده‌ اند جدا می‌ شوند و چرم به چند لایه تبدیل می‌ شود.

چرم طبیعی در محلول اسیدی خوابانده می‌ شود تا سایر مواد اضافی از سطح آن زدوده شوند و در نهایت چرم به مرحله دباغی می‌ رود که مرحله درباغی مهمترین مرحله در فرآیند تولید چرم گاوی است. در فرایند دباغی چرم با استفاده از مواد شیمیایی خاص کلاژن ها و پروتئین های موجود در پوست گاو را تغییر می دهند تا ماندگاری چرم افزایش پیدا کند.

صادرات انواع چرم گاوی چاپی رنگی

صادرات انواع چرم گاوی چاپی رنگی از آن جایی که اکثر مراکز در ایران به دامپروری فعال هستند، لذا ایران یکی از تولید کنندگان اصلی چرم گاوی در جهان است و انواع چرم گاوی را در مدل های مختلف تولید می کند. این چرم ها نیز در مدل های صادراتی دسته‌ بندی می‌ شوند که چرم گاوی صادراتی به عنوان بهترین چرم ایران شناخته می‌ شود.

یکی از انواع آن ها چرم گاوی چاپی رنگی است که این چرم ها زیبایی ظاهری فوق العاده ای دارند و صادرات آن ها در رونق گرفتن اقتصاد ایران سهم کوچکی را بر عهده دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید