ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عمده فروشی چرم گاوی گیاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره چرم گاوی گیاهیتولید انبوه چرم گاوی گیاهی

چرم گاوی گیاهی یکی از مرغوب ترین انواع چرم گاوی می باشد که تولید کنندگان این محصول آن را به دو صورت عمده و خرده به فروش می رسانند. برای داشتن خریدی مقرون به صرفه همواره خرید عمده بهترین روش می باشد. مراکز چرم فروشی بسیاری دز سطح کشور موجود می باشد که در این میان مجموعه بازرگانی چرم آرسس یکی از معتبرترین مراکز برای خرید چرم می باشد.

عمده فروشی چرم گاوی گیاهی

همه چیز درباره چرم گاوی گیاهی

همه چیز درباره چرم گاوی گیاهی چرم معمولا از پوست حیواناتی چون گاو، بز و شتر و… تهیه می شود. در این میان چرم گاوی از قیمت مناسب تری نسبت به چرم های دیگر برخوردار می باشد. البته این دلیلی بر کم کیفیت بودن این محصول نمی باشد. از انواع مختلف چرم در تهیه کیف، کفش، دستکش، کمربند و … استفاده می نمایند. چرم گاوی گیاهی دارای انواع مختلفی می باشند که با توجه به کاربردهایی که دارند از قسمت هاتی مختلف پوست گاو تهیه می شوند. از جمله انواع چرم های گاوی بر اساس نوع برش پوست گاو می توان موارد زیر را نام برد؛

  1. چرم کامل گاوی
  2. چرم اشبالت
  3. چرم جیر
  4. چرم نبوک

چرم گاوی گیاهی در مقایسه با چرم های دیگر به محیط زیست و سلامتی انسان آسیب کمتری می زنند چرا که در تهیه آن ها از فلز کروم استفاده نمی شود. از ویژگی هاغی مهم چرم های گیاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  1. زیبایی بیشتر
  2. بوی بهتر
  3. دوستدار سلامت
  4. مقاومت بیشتر
  5. شکل گیری ساده تر
  6. کیفیت بهتر

تولید انبوه چرم گاوی گیاهی

تولید انبوه چرم گاوی گیاهی تولید چرم گاوی گیاهی به صورت انبوه در داخل کشور انجام می گیرد. چرم های گیاهی تولید شده در داخل کشور از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار می باشند و دارای جایگاه ویژه ای در کشور های خارجی نیز می باشند. صادرات این محصول یکی از بهترین موارد کمک کننده به اقتصاد کشور می باشد که سالانه ارزهای خارجی فروانی از این طریق وارد کشور منی شود. البیه صادرات آن هیچ مشکلی در تهیه این محصول در داخل کشور به وجود نیاورده است و به راحتی می توان این چرم را از مراکز فروش چرم در سراسر کشور تامین نمود.

چرم گاوی گیاهی به دو صورت حضوری و غیر حضوری توزیع می شود. امروزه بیشتر فروشندگان این محصول دارای سایت هایی برای معرفی و فروش محصولات خود می باشند که خریداران با مراجعه به این سایت ها می توانند اطلاعاتی نظیر قیمت ونوع کیفیت و عکس محصول و … به دست بیاورد و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نماید و در زمان مقرر درب منزل تحویل نماید. البته بیشتر سایت های فروش آنلاین دارای مشاورین آنلاین برای پاسخ گویی ۲۴ ساعته به سوالات مشتریان می باشند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید