ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشنده انواع چرم گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

بیان چگونگی تولید چرم طبیعیخرید عمده چرم گاوی خام

چرم گاوی خام با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، افراد زیادی را به خود جذب کرده است و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
فروشنده چرم انواع نمونه از جمله، چرم گاوی خام را به صورت عمده و مستقیم در دسترس خریداران قرار داده است تا همه افراد بتوانند، به راحتی نمونه های با کیفیت را تهیه کنند و در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

فروشنده انواع چرم گاوی خام

بیان چگونگی تولید چرم طبیعی

بیان چگونگی تولید چرم گاوی چرم با توجه به شکل ظاهری زیبا و کیفیتی که دارد، از دیرباز در کشور ما مورد استفاده قرار گرفته است و افراد زیادی در فعالیت های خود از این نمونه به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند، شاید این سوال در ذهن شما مطرح شود که چرم چگونه تولید می شود؟
در این قسمت قصد داریم در رابطه با چرم گاوی صحبت کنیم، شما می‌توانید ما را همراهی کنید تا با تولید این نمونه بیشتر آشنا شوید، فرآیند تولید نمونه این گونه است که:

  • از پوست گاو آن را تهیه می کنند، پروسه تولید چرم از ابتدای تولید تا مرحله عرضه مستلزم زمان زیادی است، به همین دلیل از نظر قیمتی گران است، در مرحله اول برای این که پوست حیوانات خراب نشود، از نمک و مواد شیمیایی خاص استفاده می‌کنند و آن را در آب خیس می کنند، هنگامی که مدت‌ها در آب خیسانده شد و در اثر رطوبت باعث می شود چربی ها، گرد و غبار و کلیه آلودگی هایی که در نمونه وجود دارد، از بین برود.
  • آن را رنگ می‌کنند در واقع به این صورت می باشد که کلیه موها از پوست جدا می شود و آن را آهک می‌زند که دلیل این است که راحت‌تر بتوانند، موها را از بدن جدا کنند.
  • هنگامی که بافت های گوشتی که در پوست وجود دارد، از پوست جدا شدند، در این قسمت مجدداً عمل آهک زدایی را انجام می‌دهند تا جدا شدن این گوشت ها به صورت تدریجی صورت گیرد و آسیبی به چرم خام وارد نکند، سپس آن را در محلول آنزیمی قرار می‌دهند تا باعث صاف شدن آن شود و محیط اسیدی را برای نمونه فراهم می‌کند تا چربی زدایی صورت گیرد.
  • چرم را صیقل داده و خشک می کنند و آماده عرضه به بازار می شود.

خرید عمده چرم گاوی خام

خرید عمده چرم گاوی خام در خرید عمده چرم گاوی، اگر به صورت خام، آن را تهیه کنید، قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای شما رقم خواهد خورد، به دلیل این که همانند قیمت کارخانه برای متقاضیان محاسبه می‌شود، در خرید عمده ثبت سفارش از طریق سایت اینترنتی معتبر انجام می‌شود و در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و شما به صورت غیر حضوری کلیه کارها را انجام می‌دهید.
راهنمای خریدی به شما ارائه می گردد که در رابطه با تولیدی چرم گاوی و چگونگی فروش چرم گاوی به صورت عمده و مستقیم اطلاعات زیادی را در دسترس شما قرار می دهند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید