ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشنده برتر چرم گاوی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های مهم چرم طبیعی خامشرکت تولیدی چرم گاوی اصل
چرم گاوی اصل

صنعت تولید محصولات چرمی امروزه با حضور علاقه مندان به این محصول از رونق بالایی برخوردار است ، بدلیل تولید این محصول با مواد مرغوب ، قیمت این کالا برای مشتریان بسیار مناسب بوده است ، البته در این راستا سعی داریم که با توجه به نیاز مشتریان تنوع این محصول را افزایش دهیم . در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برند تولید چرم گاوی اصل و همینطور خود این محصول آشنا کنیم ؛ با ما همراه باشید.

فروشنده برتر چرم گاوی اصل

ویژگی های مهم چرم طبیعی خام

خصوصیات مهم چرم گاوی اصلاین نوع از چرم گاوی اصل جزو سنگین ترین نوع چرم محسوب می شود و عوامل بسیاری بر روی کیفیت چرم گاوی تاثیر گذار است ،مانند  خصوصیات نژاد ،جنس و سن ،شرایط اقلیمی ،تغذیه و …

اگر بدنبال چرم گاوی با دوام تری هستید باید دقت کنید که این چرم از گوساله یا گاو تهیه شده است چرا که ،چرم گاو بالغ با داشتن لایه های بسیار از آسیب کمتری برخوردار است .برای ساخت اشیاء گران قیمت از پوست گاو های جوان بهره می گیرند چرا که لطافت بیشتری نسبت به پوست سایر گاوها دارد .

از خصوصیات چرم گاوی اصل می توان به موارد پیش رو اشاره کرد : چرم گاوی از طریق دباغی پوست و موی این حیوان بدست می آید . این نوع از چرم دارای ضخامت بالایی است که سبب می شود پوست گاو گرمتر باشد و همچنین وزن بیشتری نسب به سایر چرم ها دارد . به دلیل دارا بودن ضخامت بیشتر این محصول دوام بیشتری نیز دارد .

دقت داشته باشید در انتخاب چرم اصل باید نکاتی را رعایت کنید که شامل :

انعکاس نور در چرم گاوی اصل و باکیفیت به طور یکسان نیست ، در برخی از قسمت ها مات و در برخی دیگر براق می شود.چرم باکیفیت دارای بافت متفاوتی است . بو و جنس این نوع از محصولات با نوع مصنوعی آن متفاوت است .به دلیل کیفیت بالا و تنوع رنگی زیاد این محصول علاقه مندان بسیاری تقاضا دارند از آنها در محصولاتی مانند کیف و کفش و کاپشن  استفاده شود .

 

 

شرکت تولیدی چرم گاوی اصل

شرکت تولیدی چرم گاوی اصل در اینجا با معرفی شرکت پخش چرم گاوی اصل خام می خواهیم شما را با یکی از برترین تولید کنندگان این محصول آشنا کنیم .بخش عمده تولید این شرکت به کشورهای اروپایی صادر می شود .این چرم ها با استاندارد ترین روش ممکن تولید می شوند تا سبب تضمین کالای خود شوند در این راستا ما با تولید این محصول که کارایی بالایی دارد توانسته ایم بازار داخلی را رونق ببخشیم ، چه از لحاظ ایجاد کار ، چه از لحاظ تولید محصولات متنوع چرمی .

این شرکت در تلاش است تا با ارائه محصول باکیفیت و ایجاد فروش مستقیم و بدون واسطه ،خرید شما را  ارتقا ببخشد .در نظر داشته باشید با مراجعه به این مرکز و خرید محصول درخواستی  شما می توانید این محصول را به مدت طولانی استفاده کنید .

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید