ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشنده بهترین چرم گاوی اشبالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی اشبالت چگونه بدست می آید؟سفارش عمده چرم گاوی اشبالت

چرم گاوی از انواع چرم های طبیعی است که در زمره چرم های سنگین به حساب می آیند و از پوست گاو تهیه می شوند. چرم گاوی اشبالت از انواع چرم های گاوی است که کاربرد های مختلفی دارد و ضخامت آن چیزی بین ۶ تا ۸ میلی متر می باشد. چرم اشبالت حالتی مخملی دارد و برای تولید اکسسوری ها و کیف و هم چنین لایه داخلی کفش از آن استفاده زیادی می شود.

فروشنده بهترین چرم گاوی اشبالت

چرم گاوی اشبالت چگونه بدست می آید؟

چرم گاوی اشبالت چگونه بدست می آید؟ فروشنده چرم اشبالت، این چرم ها را از تولید کننده های چرم های گاوی خریداری می کند و با قیمتی مناسب در بازار به فوش می رساند. برای تهیه چرم گاوی اشبالت، باید از قیمت زیرین پوست چرم گاوی استفاده شود. این قسمت مرغوبیت کم تری هم نسبت به سایر قسمت های پوست چرم گاوی دارد.

البته برای تهیه چرم گاوی اشبالت باید این سطح را صیقل دهند و پس از آن که چرم حالت مخملی به خود پیدا کرد، چرم گاوی اشبالت تولید می شود. در حقیقت چرم گاوی اشبالت همان لایه زیرین پوست گاو حساب می شود که صیقل داده شده است.

چرم گاوی اشبالت با این که حالتی مخملی دارد ولی پرز های آن کوتاه هستند و جالب است که بدانید، این چرم زیر و رو ندارد و از هر دو سمت قابل استفاده است. نکته دیگر آن که این چرم ها دوام بالایی دارند و بسیار نرم هستند، به همین علت کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارند.

سفارش عمده چرم گاوی اشبالت

سفارش عمده چرم گاوی اشبالت برای سفارش چرم اشبالت، خریدارن باید به مراکز فروش چرم و هم چنین نمایندگی های فروش چرم که توسط تولید کنندگان این چرم ها در سطح شهر ها دایر هستند مراجعه کنند و چرم مورد نظر خودشان را سفارش دهند. هم چنین می توانند با پرس و جو از منابع معتبر، با مراجعه به سایت های فروش این چرم ها به صورت اینترنتی و غیر حضوری هم سفارش خود را ثبت نمایند.

چرم گاوی اشبالت ساختاری بسیار محکم و با دوام دارد و هم چنین دررنگ های مختلفی وجود دارد. این چرم ها نسبت به مدل چرم های گاوی براق، طول عمر بیش تری دارند. چرم های اشبالت بر خلاف آنکه بسیار نرم هستند و شاید شما فکر کنید که پس زود ممکن است پاره شوند ولی این گونه نیست و دوامشان زیاد است همین طور به آسانی می توان آن ها را قیچی کرد و برش داد.

بنابراین این چرم در تهیه کفش، کیف، لباس، کمربند، مبل، کاور های چرمی و… استفاده زیادی می شود. چرم های اشبالت گاوی را می توان به صورت عمده هم خریداری کرد که در صورت خرید عمده، خرید برای خریدار مقرون به صرف تر خواهد بود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید