ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشنده بهترین چرم گاوی کراست

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره چرم گاوی کراست بیشتر بدانیدقیمت روز چرم گاوی کراست

پوست حیوانات زیادی از جمله گاو را برای تولید چرم استفاده می کنند. چرم های طبیعی بعد از دباغی کامل، رنگ آمیزی می شوند. چرم های گاوی در انواع مختلف تولید شده و اولین چرم پراستفاده در همه جهان می باشد. چرم گاوی کراست یکی از انواع چرم بوده که علاوه بر زیبایی، کیفیت بالایی نیز دارد. فروشنده چرم کراست، بهترین نوع این چرم را در اختیار مشتری قرار می دهد.

فروشنده بهترین چرم گاوی کراست

درباره چرم گاوی کراست بیشتر بدانید

درباره چرم گاوی کراست بیشتر بدانید همان طور که گفته شد، چرم ها بعد از دباغی، رنگ آمیزی می شوند. اما چرم گاوی کراست، چرمی است که بعد از دباغی دیگر هیچ گونه رنگ آمیزی بر روی آن انجام نمی شود. رنگ طبیعی این نوع چرم اغلب سفید بوده ولی گاهی به رنگ مشکی و زرد نیز یافت می شود.

رنگ آمیزی نشدن این نوع چرم دلیلی بر این نیست که چرم کراست زیبایی و کارای لازم را ندارد، برخلاف همه این ها چرم کراست قابلی رنگ آمیزی و چاپ هرنوع طرح را بر روی خود دارد و به صورت خام و رنگ نشده نیز استفاده می شود.

چرم گاوی کراست از باکیفیت ترین نوع چرم گاوی می باشد که می توان در بازار یافت کرد. استفاده چرم کراست در محصولات باعث افزایش عمر محصولات می شود این به علت کیفیت و دوام بالای این جرم می باشد.

چرم کراست مانند چرم فینیش یا خام، از ضخامت کافی برخوردار بوده و باید توجه داشت برای چه تولید چه محصولی از این چرم قرار است استفاده شود. هنرمندان زیادی از این چرم برای بوم طراحی استفاده کرده و طرح های بسیار چشم نواز و زیبایی بر روی آن خلق می نمایند.

قیمت روز چرم گاوی کراست

قیمت روز چرم گاوی کراست چرم گاوی کراست یکی از انواع چرم های گاوی است که در بازار موجود می باشد و افراد می توانند از چرم کراست در تولید انواع پوشاک و اکسسوری، صحافی و نقاشی استفاده کنند. چرم گاوی کراست در ایران نیز توسط تولیدی های زیادی انجام شده و طرفداران زیادی نیز نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان دارد.

مسئله ای که در خرید چرم گاوی کراست حائز اهمیت است بحث قیمت آن است. قیمت چرم کراست، بستگی به کیفیت و نوع تولیدکننده آن دارد. هر واحد تولیدی اغلب نرخ مشخصی را برای چرم گاوی کراست خود وضع کرده است.

یکی از بهترین راه های خرید چرم گاوی کراست با قیمتی مناسب می توان به فروشگاه معتبر عرضه انواع چرم مراجعه کرد و برای داشتن خریدی باکیفیت کافی است که قبل از خرید به طور کامل در مورد مشخصات چرم کراست مطالعه کرد و در هنگام خرید به این موارد توجه نمود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید