ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشنده معتبر چرم گاوی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی تولید چرم گاوی اصلپخش انواع چرم گاوی اصل

فروشنده معتبر چرم گاوی اصل شرکت های متعددی هستند که این چرم طبیعی را به صورت عمده به فروش می رسانند. چرم گاوی اصل یکی از چرم های حیوانی در داخل کشور بوده است که تولید آن مراحل خاص خود را به همراه داشته است. چرم گاوی ضخامت بیشتری دارد این چرم تراکم پذیری بالایی هم دارد از این چرم برای تولید کالاهای لوکس در داخل کشور استفاده می کنند. چرم گاوی در برابر رطوبت و آب نیز نفوذ ناپذیر می باشد. از این چرم در زمینه ها صنعتی و سنتی در داخل کشور در سطح کلان استفاده می شود.

فروشنده معتبر چرم گاوی اصل

چگونگی تولید چرم گاوی اصل

چگونگی تولید چرم گاوی اصل چگونگی تولید چرم گاوی اصل به این صورت است که اولین مرحله دباغی چرم می باشد فرایند دباغی چرم فساد پذیر را به یک محصول طبیعی با کیفیت تبدیل می کند. اولین قدم در این زمینه خیساندن و شست و شوی دادن چرمی باشد. برای این که فرآیند خیساندن به خوبی انجام شود از حوضچه های مناسب برای این کار استفاده کرده و چرم را شست و شوی می دهند. در این مرحله تمامی املاح و مواد مورد نظر را که کیفیت چرم را کاهش می دهد از بین می رود.

مرحله بعدی فرایند آهک دهی می باشد این کار باعث سست شدن چرم، از بین رفتن چربی های پوست می شود. البته این کار میزان اسیدی چرم را هم افزایش می دهد. مرحله بعدی لش زدایی نام دارد این کار برای از بین بردن تمامی بافت های اضافی که بر روی پوست وجود دارد انجام می شود. برای این که این فرایند به خوبی صورت گیرد از مواد شیمیایی برای زدودن مواد استفاده می شود. مو گیری یکی دیگر از مراحل تولید چرم گاوی در داخل کشور می باشد. برای این کار از مواد شیمیایی متعددی استفاده می شود.

آهک گیری و آنزیم زدایی هم آخرین مرحله به حساب می آید.

پخش انواع چرم گاوی اصل

پخش انواع چرم گاوی اصل پخش انواع چرم گاوی اصل به صورت عمده و خرده در داخل کشور صورت می گیرد شرکت های تولید کننده چرم این محصول را به مشتریان خود به صورت عمده عرضه می دهند. در این روش چرم با هزینه مقرون به صرفه تامین می شود.

فروشنده چرم اصل نمایندگی ها متعددی هستند که به صورت مستقیم و بدون واسطه چرم گاوی اصل را به مشتریان خود عرضه می دهند. خرید مستقیم و بدون واسطه به نفع مصرف کننده می باشد. روش دیگر برای ارزان خریدن چرم سفارش کلی از شرکت تولیدی می باشد در این صورت هم چرم با قیمت ارزان تهیه می شود. پخش چرم گاوی بهتر است که به صورت مستقیم بوده باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید