ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشنده چرم خام گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفیت چرم گاویمراکز تولید چرم گاوی صادراتی

چرم خام گاوی، یکی از بهترین انواع چرم های طبیعی است که در سراسر جهان بسیار محبوب است. تولید کننده های چرم گاوی صادراتی علاوه بر این که این چرم را در بازار های داخلی عرضه می کنند، بخشی از چرم تولیدی خود را به بازار های بین المللی و کشور های خارجی هم صادر می کنند. این چرم کاربرد های مختلفی دارد و برای تولیدات چرمی در صنایع مختلف در سراسر دنیا استفاده می شود.

فروشنده چرم خام گاوی صادراتی

بررسی کیفیت چرم گاوی

بررسی کیفیت چرم گاوی چرم خام گاوی کیفیت بسیار خوبی دارد. این چرم استحکام بسیار زیادی دارد و دچار ترک خوردگی و یا پارگی نمی شود. به علت همین کیفیت خوب و هم چنین شکل ظاهری آن، این چرم توسط تولید کنندگان در صنایع مختلف از قبیل پوشاک، کیف، مبلمان و سایر محصولات چرمی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مصرف چرم گاوی از دیرباز توسط انسان ها بسیار رایج بوده است.

چرم های گاوی به علت گرمای خوبی که دارند و مقاومت زیاد در تهیه و تولید کاپشن و دستکش ها هم بسیار استفاده می شوند. بسیاری از معروف ترین برند های لباس های زنانه و مردانه هستند که در تهیه محصولات خود از چرم های گاوی با کیفیت عالی استفاده می کنند.

دلیل دیگری که این چرم ها را بسیار محبوب ساخته است، این است که این چرم ها در طرح های مختلفی ارائه می شوند، به همین دلیل تقریبا تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند. به طور معمول ضخامت چرم های گاوی خام چیزی بین ۵/۱ تا ۲ میلی متر می باشد. چرم خام گاوی از نظر نرمی یا درشتی، متوسط است و کاربرد های زیادی دارد.

مراکز تولید چرم گاوی صادراتی

مراکز تولید چرم گاوی صادراتی تولید چرم گاوی، توسط بسیاری از تولید کنندگان این چرم ها انجام می شود. چرم های گاوی بسیار محبوب هستند، به همین علت علاوه بر این که در ایران بسیار پر طرف دار و محبوب هستند در خارج از ایران و کشور های دیگر هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

در ایران کیفیت چرم های گاوی تولید شده بسیار بالا است و به همین علت برخی تولید کنندگان، چرم های گاوی تولید شده خود را به خارج نیز صادر می کنند و این کالا به نوعی یکی از کالا های صادراتی کشور ما نیز می باشد.

چرم های گاوی در شکل ها و طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند و ویژگی های آن باعث شده است که استفاده از آن ها بسیار راحت باشد و برای استفاده از آن ها نیاز به ابزار های خاصی نباشد. همین مسئله باعث شده است که بسیاری از افراد، حتی افراد مبتدی در زمینه کار با چرم هم به راحتی بتوانند از چرم های گاوی خام و انواع دیگر چرم گاوی استفاده نمایند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید