ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشگاه انواع چرم رویه گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلایل پرکاربرد بودن چرم طبیعیبازار خرید چرم رویه گاوی اصل

انواع چرم رویه گاوی فروشگاهها فروش مخصوص به خود را دارند و برای فروش این محصولات اقدامات جالبی را به کار گرفته از جمله ایجاد سایت در فضای مجازی و اقدام به معرفی نمودن محصول مورد نظر در این سایت همچنین قیمت را نیز تعیین می نمایند و با توجه به نوع چرم و کیفیت قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.
فروشگاه انواع چرم رویه گاوی

دلایل پرکاربرد بودن چرم طبیعی

دلایل پرکاربرد بودن چرم رویه گاوی چرم رویه گاوی پرکاربرد است و برای مصارف مختلفی از آن استفاده می شود. انواع چرم گاوی توسط تولید کننده ها تولید شده و به بازارهای مختلفی ارائه می شود. این نوع چرم برای تولید دستکش و چمدان و ساک و کفش و دیگر ملزومات استفاده می شود. دلیل کاربرد زیاد آن می توان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود که بسیار هم نرم و لطافت خوبی دارد مخصوصا برای دستکش و دستنبد کاربرد خوبی دارد.

چرم رویه گاوی مقاومت خوبی دارد و ماندگاری آن بالا است در مقابل ضربه آسیب نمی بینند و برای تولید کفش از آن بهره می برند. از جمله دلایل دیگر آن می توان به شفاف بودن و عدم تیرگی آن اشاره نمود همچنین در طول زمان دچار پرز و لکه نمی شوند و برای شستشوی آنها کفی است با مقداری شوینده و پارچه مناسبی آنها را تمیز نمائید.

این چرم توسط کارخانه ها و کارگاه ها دباغی می شود و یکی از بهترین چرم در بازار است که مراکز خیاطی و تولید کننده های دستکش و پالتوهای چرم از این نوع استفاده می نمایند. چرم رویه همانطور که از نامش مخشخص است برای رویه های کفش و پوشش ساک و چمدان و امثال اینها کاربرد دارد در مقابل حرارت و سرما مقاوم می باشد همچنین ضد ضربه هستند به همین دلیل پر کاربرد هستند زیرا که دوام بالایی دارند.

یکی دیگر از دلایل کاربرد چرم رویه گاوی بوی مطبوع و ضد تعریق بودن آن است که بسیار مناسب برای تولید انواع کفش چرم است و همچنین برای روکش مبل و صندلی اتومبیل نیز از آن می توان استفاده نمود.

بازار خرید چرم رویه گاوی اصل

بازار خرید چرم رویه گاوی اصل خرید چرم رویه گاوی بازار خوبی دارد و به وسیله افراد مخنلفی خریداری می شود برخی به صورت عمده آن را تهیه می نمایند و برای کارگاه خود استفاده می نمایند و برخی نیز برای مصارف خانگی از آن می خرند. خرید این محصول از فضای مجازی و اینترنت بیشتر انجام می شود زیرا در این فضا می توانید به صورت مستقیم از خود تولید کننده چرم را خریداری کنید.

خرید مستقیم از سایتهای مجازی باعث می شود در اندک زمان به محصول دسترسی داشته باشید و از نظر کیفیت و مرغوبیت نیز بسیار رضایت کننده هستند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید