ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشگاه بزرگ چرم نبوک گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل نگهداری از این مدل چرم طبیعیفروشنده عمده چرم نبوک گاوی
چرم نبوک گاوی

چرم نبوک گاوی یکی از زیباترین و با کیفیت ترین چرم های گاوی است که بافتی مخملی و پرزدار داشته و از بازار پسندی خوبی برخوردار است. این چرمها از بهترین چرمهای گاوی تهیه میگردند و نسبتا گران میباشند، برای تهیه این محصول بهتر است از فروشنده چرم تراز اول و یا از فروشگاه چرم بزرگ اقدام به خرید نمایید تا محصولی با کیفیتتر و ارزانتر خریداری نمایید.

چرم نبوک گاوی

مراحل نگهداری از این مدل چرم طبیعی

چرم نبوک گاوی

در هنگام خرید چرم نبوک و یا محصولات حاصل از آن باید از نحوه نگهداری آن اطلاعات کافی کسب نمایید تا علاوه بر اینکه چرم شما ظاهر خود را حفظ نماید از طول عمر مفید آن نیز کاسته نگردد.

چرم نبوک به رطوبت و آب بسیار حساس است پس بهتر است که در هنگام بارندگی از محصولاتی با چرم نبوک استفاده ننمایید، علاوه بر این چرم نبوک همانند بقیه چرمها باید از تابش مستقیم خورشید دور باشد تا دچار آسیب نگردد و ظاهر خود را از دست ندهد.

چرم نبوک گاوی نیاز به رسیدگی ویژه و اصولی دارد. در صورتیکه چرم دچار لکه های براق و کوچکی گردد در مرحله اول با یک پارچه تمیز و خشک تمام سطوح چرم را تمیز نمایید، اگر چرم کثیف و لکه دار شده بود با استفاده ار یک تکه چرم نبوک لکه ها را تمیز نمایید و در آخر با برس مخصوص یا مسواک نرم پرزهای چرم را برجسته نمایید.

اگر چرم بسیار خاکی است از اسپری مخصوص چرم نبوک استفاده کنید در مرحله بعد با استفاده از یک تکه چرم نبوک تمام خاکها را تمیز کنید و بگذارید تا چرم خشک شود و سپس با استفاده از برس مخصوص و یا مسواک نرم پرزهای چرم را برجسته کنید.

پاک کردن جوهر از روی چرم نبوک زمانبر بوده و نیاز به دقت و حوصله زیاد دارد. به محض اینکه جوهر روی چرم ریخت با یک دستمال تمیز و خشک آن را لکه گیری کنید، سپس با استفاده از پاک کننده جوهر مخصوص چرم لکه جوهر را پاک نمایید، در آخر با یک برس مخصوص پرزهای چرم را برجسته کنید.

فروشنده عمده چرم نبوک گاوی

چرم نبوک گاوی چرم نبوک گاوی ظاهری زیبا و مخملی دارد که از بیرونی ترین لایه پوست گاو تهیه میگردد و گاها این چرم با جیر یا اشبالت اشتباه گرفته میشود ، چرم نبوک نسبت به چرم جیر و اشبالت از استحکام و مقاومت بالاتری در برابر ضربه و خراشیدگی برخوردار است علاوه بر این اشبالت و جیر از نبوک نازکتر بوده و کیفیت پایینی دارند، همچنین نسبت به چرم نبوک کثیفی بیشتری به خود میگیرند که در کل چرم نبوک نسبت به اشبالت و جیر از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است. به همین علت چرم نبوک و محصولات آن طرفداران بیشتری دارند و در نتیجه مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان محصولات چرمی قرار گرفته است.

 

 

اکثر تولید کنندگان محصولات چرمی و مشتریان تمایل دارند تا چرم نبوک را از مراکزی که این چرم را بدون واسطه و به صورت عمده عرضه مینمایند خریداری کنند. در حال حاضر فروشگاههای بزرگ چرم و شرکتهای بازرگانی بسیاری وجود دارند که تمام محصولات چرمی از جمله چرم نبوک را به صورت عمده و بدون واسطه به سراسر ایران عرضه مینمایند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید