ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشگاه عرضه چرم گاوی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با کاربردها و موارد استفاده چرممرکز صادرات چرم گاوی رنگی
چرم گاوی رنگی

چرم گاوی رنگی در صنایع مختلف و تولید محصولات زیادی قابل استفاده است. صنایع دستی هر کشور یکی از شناسه های مهم در معرفی هویت، فرهنگ، تارخ و تمدن آن کشور می باشد. با توجه به جایگاه ایران در صنایع دستی جهان، می توان از این جایگاه در جهت معرفی هر چه بیشتر فرهنگ و تمدن ایرانی در جهان استفاده نمود. ایران از تنوع و تعدد فراوان در صنایع دستی برخوردار است. شغل چرم دوزی سنتی یکی از بهترین شعل و هنر دستی کشور ایران می باشد. امروزه بسیاری از مردم هنرمند به این شغل پرداخته اند. که بیشترین استفاده آنها از چرم گاوی میباشد.

فروشگاه عرضه چرم گاوی رنگی

آشنایی با کاربردها و موارد استفاده چرم

چرم گاوی رنگی چرم دست دوز جزو انواع صنایع دستی ایران میباشد که از زمان های قدیم در اکثر مکان های مختلف کشور فراوانی داشته است و تامین کننده نیازهای مختلف مردم بوده است.

امروزه در چرم سازی تولید کننده ها پس از فراوری چرم گاوی رنگی به ساخت انواع کیف های چرم مردانه و زنانه ، کمربند ، کفش های چرم، و … می پردازد. در این هنر، چرم ماده اصلی برای تولید محصولات است که از مهترین برندهای محصولات چرم ایرانی می توان به چرم مشهد اشاره کرد.

چرم ها کاربردهای بسیار و متفاوتی دارند. از چرم ها برای ساخت کاپشن، کیف، کفش، شلوار، کتاب، دستکش، کراوات و کمربند استفاده می کنند.

اسم دیگر تولید یا فراوری چرم، دباغی است. در دباغی یا چرمسازی پوست حیوان، مراحلی را طی می کند و به چرم طبیعی تبدیل می کند.

چرم گاوی حاصلی است که از طی فرآیندهای دباغی پوست گاوی فرآوری می شود. چرم طبیعی گاوی مقاومت و دوام و  عمر بالایی دارد، بسیار انعطاف پذیر است و این چرم نیز ضد آب می باشد.

چرم گاوی رنگی معمولاً از بقیه چرم ها ضخیم تر است و پوستی کلفت تر دارد. این نوع شهرم شکل خود را حفظ می کند و هیچ وقت تغییر شکل نمی دهد و همین طور در برابر گرما و سرما نیز بسیار مقاومت دارد.

همچنین این نوع چرم کمتر دچار پارگی و آسیب می شود و همان طور که گفتیم دوام زیادی دارد.

مرکز صادرات چرم گاوی رنگی

مرکز صادرات چرم گاوی رنگی امروز چرم طبیعی و انواع چرم در کشور و بلکه در همه جهان رواج پیدا کرده و رونق یافته، همینطور در ایران عزیزمان ایران این کار می تواند یکی از صنایع عالی به حساب برود که در کشورمان بسیار می باشد.

ولی در این بین چرم گاوی بیشترین کارایی را در بین ما ایرانیان دارد. حال شاید کمی سخت باشد تا بتوانیم فروشگاه‌های معتبر را بیابیم که چرم های باکیفیت و خوب را به ما ارائه بدهند.

صادرات چرم گاوی رنگی نیز در سر تا سر جهان وجود دارد. ما به شما فروشگاه چرم گاوی خودمان را معرفی می‌کنیم چرا که تعریف از خود نباشد ما سعی بر این داریم که با کیفیت ترین محصولات خود را در اختیار مردمان عزیز کشورمان قرار دهیم. با تشکر از شما.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید