ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشگاه عمده چرم گاوی تزیینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی تزیینی چگونه تولید می شود؟فروشنده بهترین چرم گاوی تزیینی

چرم گاوی تزیینی از زیباترین و در عین حال پرکاربرد ترین نمونه های چرم در داخل کشور هستند که ویژگی های منحصر به فرد آن ها باعث شده تا استفاده از این نمونه چرم گاوی تزئینی افزایش یابد، اصولا فروشگاه‌ های معتبر چرم گاوی تزئینی را با بالاترین سطح کیفی به متقاضیان می فروشند.

فروشگاه عمده چرم گاوی تزیینی

چرم گاوی تزیینی چگونه تولید می شود؟

چرم گاوی تزیینی چگونه تولید می شود؟ تولید چرم گاوی تزئینی بسیار مهم است زیرا متقاضیان قبل از انجام خرید خود ابتدا با روش تولید این چرم ها آشنا می شوند و این موضوع باعث می شود تا متقاضی بتواند با دقت بیشتری چرم گاوی تزئینی را خریداری کند و از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آن ها برخوردار شود.

دباغی کردن از روش های رایجی است که از قدیم الایام تا دوره کنونی برای تولید چرم های گاوی مورد استفاده قرار می گیرد، چرم گاو از پوست آن به دست می آید.

بنابراین بعد از جدا کردن پوست از گوشت گاو آن را برای دباغی آماده می کنند، دباغی کردن یعنی ازبین بردن پروتئین پوست و تبدیل پوست به یک چرم درجه یک که باعث می شود استفاده از آن نیز بیشتر شود.

در دباغی با حرارت و با مواد و روش های گوناگون آنتی اکسیدان های تشکیل دهنده پروتئین را ازبین برده و بافت های پروتئینی را تجزیه می کنند و این موضوع باعث می شود تا پوست خشک شده و رطوبت و پروتئین خود را ازدست دهد و به چرم خام تبدیل شود.

بعدا از انجام این مرحله چرم وارد مرحله رنگرزی می شود، همانطور که می دانید چرم گاو رنگی ندارد و خام است اما بعد از دباغی آن را به رنگرزی برده و رنگرز نیز دو چرم را در دو حالت رنگ می کند، حالت اول رنگ سطحی چرم است و حالت دوم نیز رنگی است که به داخل چرم نفوذ کرده و طول عمر بالایی دارد.

فروشنده بهترین چرم گاوی تزیینی

فروشنده بهترین چرم گاوی تزیینی فروشنده چرم گاوی تزئینی را با مناسب ترین قیمت به متقاضیان می فروشد همچنین فروشگاه چرم را قبل از فروش در بسته بندی قرار می دهد و این بسته بندی ها نیز باعث می شوند تا چرم ها در هنگام حمل و نقل و نگهداری نبینند، بر روی بسته بندی نیز مشخصات‌ چرم، نوع چرم و تولید کننده آن ثبت شده است که باعث می شود متقاضی از خرید خود اطمینان حاصل کند.

فروش چرم گاوی در داخل کشور به چندین روش انجام می شود و فروش مستقیم و اینترنتی یکی از رایج ترین آن ها می باشد، اصولا فروش چرم گاوی به این روش با کاهش هزینه های اضافی همراه می شود و این موضوع نیز سبب کاهش قیمت چرم های گاوی می شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید