ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش انواع چرم گاوی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چرم گاوی مرغوبمرکز خرید چرم گاوی رنگی باکیفیت

پوست حیوانات زیادی برای تولید انواع چرم استفاده می شود. یکی از این حیواناتی که برای تولید چرم از پوست آن استفاده می شود، گاو است. چرم گاوی یکی از پر طرفدار ترین انواع چرم می باشد و انواع مختلف و متنوع چرم گاوی در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. چرم گاوی در رنگ بندی های مختلف تولید می شود. تولید چرم گاوی رنگی به این گونه است که بعد از دباغی کامل پوست گاو، چرم ها رنگ آمیزی می شوند.

فروش انواع چرم گاوی رنگی

مشخصات چرم گاوی مرغوب

مشخصات چرم گاوی مرغوب چرم گاوی پر استفاده ترین نوع چرم در سراسر دنیا می باشد. به همین علت در اینجا برخی از مشخصات یک چرم گاوی مرغوب را بیان می کنیم؛

  • چرم گاوی مرغوب بسیار با دوام و محکم می باشد، دلیل این استحکام و دوام وجود ساختار فیبری متفاوت از سایر انواع چرم می باشد. این نوع چرم به راحتی ترک نمی خورد و پوسته پوسته نمی شود.
  • سطح یک چرم گاوی مرغوب، کاملا یکدست و عاری از هرگونه پرز یا مویی می باشد و پشت چرم دارای پرزهای بسیار ریز و یکسان می باشد که بسیار نرم نیز می باشند.
  • ضخامت چرم گاوی مرغوب نسبتا بالا می باشد. البته به نسبت کارایی جرم و این که در کجا قرار است استفاده شود، چرم گاوی ضخامت متفاوتی خواهد داشت.
  • یکی دیگر از نشانه های چرم مرغوب، بوی چرم می باشد. چرم های مرغوب بوی خاصی داشته که مطبوع نیز می باشد.
  • چرم مرغوب به راحتی آتش نمی گیرد و جمع نمی شود. برای تست ایکه چرم مرغوب است یا خیر می توان تست شعله انجام داد.

مرکز خرید چرم گاوی رنگی باکیفیت

مرکز خرید چرم گاوی رنگی باکیفیت چرم های گاوی مورد مصرف در صنایع مختلف اغلب رنگ شده اند و رنگ بندی گوناگونی دارند. این رنگ آمیزی به وسیله عمل پختن با مواد رنگی انجام می شود. در چند سال اخیر برای رنگ آمیزی چرم ها از مواد رنگی نفتی استفاده می شود. چرم ها را می توان طلاکوبی نیز کرد.

تمیز کردن انواع مختلف چرم اگر مرغوب و باکیفیت باشند بسیار راحت بوده و دردسر زیادی نخواهد داشت زیرا که چرم گاوی مرغوب ضد آب بوده و جذب رطوبت پایینی دارد. برای خرید انواع چرم گاوی باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کرد تا خرید مناسب و با کیفیتی را انجام داد.

مهر استاندارد موجود بر روی چرم نشان دهنده اصالت و کیفیت چرم می باشد. چرم رنگی باکیفیت و مرغوب را علاوه بر استفاده در صنعت پوشاک در صنعت صحافی و حکاکی نیز استفاده می کنند. اغلب کتاب هایی که با چرم ها صحافی می شوند بسیار گران بها و باارزش می باشند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید