ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش عمده چرم اشبالت گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره این چرم و کاربرد آن بیشتر بدانیدخرید عمده انواع چرم اشبالت گاوسفارش تولید چرم اشبالت گاوی
چرم اشبالت گاوی

چرم گاوی به علت ویژگی های ذاتی خود توانسته است بازار جهانی را در دست گیرد بدون شک تجربه چندین ساله صنعت چرم ثابت کرده است محصولات حاصل از چرم گاوی دوام و طول عمر بالایی دارند. چرم گاوی موجود در بازار انواع مختلفی دارد که یک نمونه از آن چرم اشبالت گاوی است.چرم اشبالت گاوی

درباره این چرم و کاربرد آن بیشتر بدانید

چرم اشبالت گاوی

بخش های مختلف پوست گاو بعد از جداسازی نامگذاری و تعیین کیفیت می شوند. چرم اشبالت گاوی لایه زیر پوست گاو است که حالتی پرزدار و مخملی دارد. این بخش از پوست بعد از اتمام فرایند دباغی پرداخت و صیقل داده می شود به همین دلیل کیفیت آن بسیار فراتر از حد تصور است. بسته به نوع محصول مورد نظر می توان از ضخامت های متفاوت چرم اشبالت بهره برد.

یکی دیگر از محاسن استفاده از چرم اشبالت گاو وجود رنگ های متنوع آن است که می تواند رضایت هر سلیقه ای راجلب کند. در نهایت باید گفت سطح نرم و مخملی این چرم موجب شده است که محصولات حاصل از آن بخش اعظمی از بازار فروش چرم گاوی را به خود اختصاص دهند.

خرید عمده انواع چرم اشبالت گاو

چرم اشبالت گاوی

چرم اشبالت گاوی موجود در بازار بسیار متنوع است. این تنوع شامل کیفیت نیز می شود یعنی گاهی ممکن است چرم موجود اصل باشد اما کیفیت آن مطلوب نباشد. بهتر است محصولات چرمی از یک فروشنده قابل اعتماد و با تجربه تهیه شود. از طرف دیگر باید پذیرفت خرید اینترنتی در دنیای امروز جایگزین خرید حضوری شده است پس اعتماد به فروشندگان صاحب نام اینترنتی می تواند ما را به یک خرید با کیفیت نزدیکتر کند.

اگر فروش به صورت عمده صورت گیرد واسطه ها حذف می شوند به همین دلیل چرم اشبالت گاوی عرضه شده ارزانتر تمام می شود. چرم آرسس تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا را دارد. این شرکت بازرگانی صاحب نام محصولات با کیفیت خود را به صورت اینترنتی و عمده عرضه می کند.

سفارش تولید چرم اشبالت گاوی

گاهی اتفاق می افتد که شما برای خرید عمده و زیاد این چرم به مشکل میخورید، و فوتاژ بسیار بالایی از این چرم میخواهید. بنابراین برای حل این کار میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و فرم های مشاوره را تکمیل نمایید. به مشاوره فروش مجموعه درخواست تولید چرم مورد نظر خود را به عنوان مثال چرم اشبالت در رنگ آبی بدهید. در این صورت با بهترین روش و به صرفه ترین راه میتوانید چرم درخواستی خود را در حدود کمتر از یک ماه تحویل بگیرید.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید