ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش عمده چرم گاوی ضخیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای انتخاب انواع چرم طبیعیبازار خرید چرم گاوی ضخیم
چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی ضخیم نمونه‌های مختلفی دارد که با ضخامت بالا تولید شده و دارای رنگ مشکی و قهوه ای و همچنین رنگ کرم می‌باشد که می‌توان این نمونه‌های آن جزو محصولات پر فروش در بازار به شمار آمده و کیفیت خوبی دارند.

فروش عمده چرم گاوی ضخیم معمولاً در متراژ بالا به صورت کلی توسط فروشندگان مختلف انجام می‌شود که مشتریان می‌توانند به این فروشندگان مراجعه کرده و محصولات را در کیفیت بالا و قیمت مناسب از آنها تهیه نمایند.

فروش عمده چرم گاوی ضخیم

راهنمای انتخاب انواع چرم طبیعی

راهنمای انتخاب انواع چرم گاوی انواع چرم گاوی محمد نمونه‌های مختلفی دارد و با رنگ و طرح متنوع وارد بازار می‌شود که امروزه از آن در موارد گوناگون مشتریان استفاده می‌کنند اما چند نکته لازم در اینجا جهت انتخاب چرم گاوی را بررسی می کنیم تا مشتریان بتوانند راحت تر و با خیال آسوده تر این محصولات را تهیه کرده و از آنها استفاده نمایند.

اولین نکته هنگام انتخاب چرم‌گاوی این می باشد که مشتریان این محصولات را بیشتر به صورت طبیعی تهیه کنند چراکه چرم گاوی طبیعی نسبت به نمونه های مصنوعی و صنعتی مزایای بیشتری دارد و همچنین دارای طول عمر و دوام بسیار بیشتر می‌باشد و از آن در مصارفی مانند تولید پوشاک مثل کاپشن و همچنین تولید محصولاتی مثل رو مبلی استفاده می کنند.

راهنمای بندی جهت تهیه چرم گاوی کیفی این می باشد که معمولاً چرمی متناسب به تولید کیف و کفش است که اولاً دارای رویه محکم و مستحکم باشد یعنی حتماً باید به هنگام خرید این محصولات آنها را تست کنیم که بهتر است با حرارت فندک و یا با تا زدن و جمع و جور کردن نسبت به ترک ترک شدن و پوسته پوسته شدن آن ها را تست کنیم و همچنین ه دوم اینکه باید دارای رنگ ثابت باشد یعنی به راحتی می‌توانیم با خیس کردن پارچه ای سفید و کشیدن روی چرم از ثابت بودن رنگ آن مطمئن شوید که معمولاً نمونه‌هایی که دچار تغییر رنگ می شود هنگام چیدن پارچه سفید از خود رنگ پس می دهند.

نکته دوم هنگام خرید این محصولات معمولاً می باشد که مشتریان دقت کنید این محصولات را از مراکز معتبر تهیه کنند چرا که امروزه نمونه محصولات تقلبی بسیار زیادی در بازار موجود است که اصلاً کیفیت محصول اورجینال را ندارد.

بازار خرید چرم گاوی ضخیم

بازار خرید چرم گاوی ضخیم بازار خرید چرم گاوی ضخیم به علت قابلیت های بی نظیر این محصول امروزه رونق بسیار خوبی پیدا کرده است و خریداران معمولاً جهت تهیه این محصولات به فروشگاه های معتبر و مراکز فروش مخصوص مراجعه می‌کنند و نمونه های مختلف چرم گاوی را در حجمهای کلی با قیمت ویژه و ارزان تهیه کرده و از آنها برای تولید کیف و کفش استفاده می نمایند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید