ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش عمده چرم گاوی | قیمت روز آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های مهم و اصلی چرم با کیفیت بالاتفاوت کیفیت بین چرم عادی و با کیفیتفروش عمده چرم گاوی درجه یک
فروش عمده چرم گاوی

فروش عمده چرم گاوی درجه یک به صورتی انجام می شود که تمام مشتریان عزیز شرکت ما میتوانند اول نمونه محصول دریافت کنند و نمونه راه بررسی کنند و بعد از تایید نمونه خرید خود را انجام دهند. کافیست به صورت آنلاین به ما درخواست نمونه محصول دهید تا برای شما نمونه ارسال شود نمونه یکی از مهم ترین بخش ها برای تایید چرم گاوی درجه یک شرکت ما است.فروش عمده چرم گاوی

ویژگی های مهم و اصلی چرم با کیفیت بالا

بعضی از کارخانه های چرم سازی، چرم  را فقط برای تولیدی های کوچک تولید می‌کنند، این چرمها کیفیت بسیار پایینی دارد و دارای کارد مال و زدگی می باشد و حتی دارای سوراخ هم است.

انواع چرم گاوی درجه یک شرکت ما با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد های ایتالیایی تولید و تهیه شده. این چرم ها بدون زدگی و کارد مال است.

تولیدی های بزرگ و حتی تولیدی های کوچکی که قصد دارند وارد تولید محصولات چرمی درجه یک شوند می‌توانند یک بار نمونه را ازما خریداری کنند تا متوجه کیفیت بالای این چرم باشند.

فروش عمده چرم گاوی

تفاوت کیفیت بین چرم عادی و با کیفیت

چرم از نظر قیمت تفاوت بسیار زیادی دارد به عنوان مثال شما چرمی را خریداری می کنید که دارای کیفیت متوسط و کیفیت دباغی پایینی می باشد. با استفاده از این چرم نمی‌توانید کاملاً از آن استفاده درستی بکنید و دور ریز شما زیاد می شود.

در زمان فروش عمده چرم گاوی به این مبحث دقت کنید که فقط چرمی را می‌توانید کاملاً استفاده کنید و دور ریز کمی داشته باشد که دارای پوستی بسیار با کیفیت و جنسی مرغوب(تولید شده با مواد ایتالیایی) باشد.

پس مطمئن باشید از نظر قیمت هم این چرم با کیفیت، تفاوت زیادی با چرم جنس متوسط می‌کند و قطعاً بالاتر از دیگر چرم ها است.فروش عمده چرم گاوی

فروش عمده چرم گاوی درجه یک

فروش عمده چرم گاوی درجه یک در شرکت بازرگانی ما به صورت تولید و فروش عمده انجام می‌شود.

قبلاً رویه کاری شرکت به این شکل بود که تولید بالای ۱۰۰۰ فوت امکان پذیر بود. در حال حاضر مفتخریم اعلام کنیم شما می توانید انواع چرم گاوی درجه یک تولید شده با مواد ایتالیایی را فقط با حداقل ۶۰۰ فوت سفارش دهید.

این امکان قبلاً فراهم نبود، که با تصمیم هیئت مدیره شرکت از این به بعد با حداقل سفارش ۶ بسته چرم گاوی با کیفیت، ما برای شما تولید را انجام می دهیم. و بعد از آن با هماهنگی شما بار را با باربری برای شما ارسال خواهیم کرد. پس برای خرید عالی و مناسب و بدون واسطه چرم گاوی درجه یک و تولید شده با مواد ایتالیایی باما در تماس باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید