ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش عمده چرم گاوی ممتاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین مکان برای نگهداری از چرم گاویتولید کننده انبوه چرم گاوی ممتاز

چرم یکی از قدیمی ‌ترین فرآورده ‌هایی است که از پوست حیوانات مختلف حاصل می ‌شود و پر مصرف ترین نوع آن چرم گاوی است که این روز ها خرید و فروش آن نیز به شکلی عمده رواج پیدا کرده است. فروش چرم گاوی ممتاز عمده به این شکل انجام می ‌شود که بهترین چرم های تولید شده از پوست گاو در بسته بندی های چند عددی و فله ای در بازار های سراسر کشور ارائه می گردند.

فروش عمده چرم گاوی ممتاز

بهترین مکان برای نگهداری از چرم گاوی

بهترین مکان برای نگهداری از چرم گاوی یکی از روش هایی که برای افزایش طول عمر چرم گاوی استفاده می شود اهمیت به محیط نگهداری این محصولات است و در ادامه ویژگی های بهترین مکان برای نگهداری آن ارائه خواهد شد؛

  • بهترین مکان برای نگهداری این محصولات محیطی است که دارای رطوبت صفر درصد باشد و به این منظور باید چرم ها بدون هرگونه پوشش پلاستیکی در داخل کمد و یا صندوق قرار داده شود، پوشش های پلاستیکی یکی از عواملی هستند که می توانند با ایجاد رطوبت و ایجاد شرایطی مناسب با فعالیت میکروارگانیسم ها سبب کپک زدن چرم گردند.
  • از دیگر ویژگی‌های بهترین مکان این است که به دور از گرد و غبار بوده و هنگامی که چرم در آن ها نگهداری می شود و روی آن گرد و غبار نمی‌نشیند، چرا که نشستن این مواد می تواند به مرور زمان باعث ایجاد آسیب و خرابی در چرم ها شوند.
  • محیط هایی که میزان نور ملایمی دارند، یعنی نه بیش از حد تاریک و نه بیش از حد روشن هستند نیز برای نگهداری چرم ها مکان های مناسبی می باشند، چرا که تاریک بودن مکان می تواند شرایط را برای کپک زدن آن فراهم کند، همچنین نور مستقیم و بیش از حد نیز می‌ تواند به بافت چرم آسیب رسانده و حتی آن را غیر قابل مصرف کند.

تولید کننده انبوه چرم گاوی ممتاز

تولید کننده انبوه چرم گاوی ممتاز تولید کننده چرم گاوی ممتاز به شکل انبوه این نوع چرم ها را تولید می کند، چرا که میزان تقاضای چرم‌ گاوی به شدت در حال افزایش است و از آن در تولید انواع پوشاک مثل کیف و کفش و یا حتی رویه های مبل و صندلی استفاده می شود و با توجه به آن این تولیدکننده بازار نیاز آن را تأمین می نماید.

تمامی چرم های تولید شده توسط این تولید کننده به قدری دارای درجه کیفی بالایی است که بخش عمده‌ای از آن صادر می شود و مشتریان زیادی را از سوی بازار های خارجی جذب کرده است. به منظور خرید مستقیم و بی واسطه از این تولید کننده می ‌توان با شماره های قرار داده شده تماس حاصل کرده و خرید خود را انجام داد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید