ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش مستقیم چرم گاوی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره چرم گاوی اصل چه می دانید؟مراکز توزیع چرم گاوی اصل

از بهترین چرم هایی که برای تهیه انواع محصولات چرمی وجود دارد چرم گاوی است که دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشد و می توان بهترین این محصولات را با ارزش مادی خوب و قابلیت بازاریابی مناسب از آن تهیه کرد.

فروش چرم گاوی اصل به روش مستقیم می تواند آن را با قیمت ارزان در اختیار خریداران قرار دهد و به این ترتیب آنها می توانند از چرم گاوی خوبی که به دست آورده اند جهت تجارت یا تولید محصولاتی مانند کیف، کفش و لباس استفاده کنند.

فروش مستقیم چرم گاوی اصل

درباره چرم گاوی اصل چه می دانید؟

درباره چرم گاوی اصل چه می دانید؟ پوست گاو یکی از ضخیم ترین انواع چرم های حیوانات است و که مزیت بسیار مناسبی برای تولید محصولات بادوام به شمار می ‌آید؛ این پوست پس از طی مراحل متعدد دباغی می تواند جهت تولید انواع مختلف محصولات چرمی مورد استفاده قرار بگیرد.

چرم گاوی اصل از مقاومت بالایی برخوردار است و می ‌تواند در مرحله کراست برای تولید ابزار آلات موسیقی و حتی تابلوهای نقاشی مورد استفاده قرار بگیرد و پس از این مرحله و رنگ آمیزی آماده برش جهت تولید محصولاتی مانند کفش، کیف و غیره می‌گردد.

این چرم دارای چندین لایه است که هر یک از این لایه ها مناسب تولید محصولات خاصی هستند و با روش های فرآوری مختلف می توان آنها را از هم جدا نمود که از جمله آنها می توان به کفش چرم جیر اشاره کرد.

این چرم در بخش‌های مختلف خود دارای ضخامت های گوناگون است و یکی از تفاوت‌های این محصول اصل و با کیفیت از انواع چرم مصنوعی همین است همچنین طرح‌های موجود روی این چرم ها تکرار نشدنی است و دو چرم با طرح های یکسان را به هیچ وجه نمی‌تواند یافت.

مراکز توزیع چرم گاوی اصل

مراکز توزیع چرم گاوی اصل مراکز توزیع چرم گاوی اصل اقدام به ارائه بهترین این محصول با کیفیت تضمینی نموده اند و پایین ترین نرخ ممکن را برای ارائه در نظر گرفته‌اند؛ خریداران می توانند جهت سفارش این محصول با این مراکز از روش‌های مختلفی همچون همین وب سایت و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند و به راحتی از میان گزینه‌های ارائه شده چرم های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

خریداران می ‌توانند به روش تلفنی نیز با مسئول فروش این مراکز توزیع رابطه برقرار کنند و ضمن اطلاع از قیمت انواع چرم گاوی نسبت به سفارش آنها برای آدرس خود اقدام نمایند؛ روش های سفارش ذکر شده در بالا باعث می شود که هزینه های خرید این محصول به طور چشمگیری پایین بیاید و به این ترتیب خریداران به راحتی این محصول را با قیمت ارزان جهت تولید محصولات چرمی یا صادرات به دیگر کشورها به دست آورند..

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید