ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش مستقیم چرم گاوی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ویژگی های چرم درجه یکقیمت انواع چرم گاوی درجه یک

یکی از خوبی های این چرم داشتن مقاومت و دوام بالای آن است. ساختار فیبری این چرم ضخیم و قوی تر از بقیه چرم های موجود در بازار است به همین دلیل کمتر از بقیه نیز دچار پارگی و ترک خوردگی می شود. چرم گاوی درجه یک یکی از بهترین چرم ها در ایران است. این مدل چرم در مقایسه با بقیه چرم ها ضد آب تر است و اگر از این چرم به خوبی استفاده کنیم و به آن واکس بزنیم به راحتی آب را به خود جذب نمی کند و به خاطر همین از این نوع چرم در باران استفاده می کنند.

فروش مستقیم چرم گاوی درجه یک

بررسی ویژگی های چرم درجه یک

بررسی ویژگی های چرم درجه یک این مدل چرم ها دارای الیاف پراکنده ای است و به خاطر همین مقاومت بالایی دارند و روی آنها صاف و بدون گرین می باشند. از این چرم ها بیشتر برای درست کردن کیف، دستکش، لباس و … استفاده می شود.

تراکم الیاف چرم بزی از چرم گاوی کمتر ولی از چرم گوسفندی بیشتر است لذا دارای مقاومت خوبی می‌باشد. سطح آنها مثل سطح چرم‌های گاوی صاف می‌باشد. با توجه به لطافت و سبکی که این چرم‌ها دارند از آنها بیشتر در تهیه کیف و لباس و دستکش استفاده می‌گردد. چرم گاوی اعلا یکی از بهترین چرم های ایرانی است.

چرم گاو میش از چرم های گاوی ضخیم تر است که برای درست کردن کمربند، چمدان، زین اسب، جلد قنداق تفنگ و … به کار می رود. انسان ها برای درست کردن زیبایی خود از طبیعت و حیوانات استفاده های زیادی می کنند. چرم شبرو چرم گاوی است که برای درست کردن رویه کفش ها استفاده می کنند.

چرم گاوی چرمی است که دارای که روی آن لطیف و تراکم بالایی دارد. مقاومی این چرم سبب شده که آب را جذب خود نمی کند. این نوع چرم ها از پوست بز و گوساله درست می شود و روی سطح آن دارای سطح گوشتی و مخمل می باشد.

قیمت انواع چرم گاوی درجه یک

قیمت انواع چرم گاوی درجه یک چرم گاوی به خاطر خاصیت هایی فراوانی که دارد مورد توجه تولید کنندگان ایرانی قرار گرفته است. قیمت چرم ها مانند محصولات دیگر بسیار تنوع زیادی دارد. با توجه به اینکه کشور ایران یکی از کشور هایی است که دام های فراوانی دارد و از چندین سال پیش دامداری در ایران رایج بوده است.

چرم طبیعی از پوست حیوانات درست می شود بیشترین و بهترین چرم در دنیای امروز، چرم درست شده از پوست گاو است بعد از چرم گاو چرم گوسفند است چرم گوسفند از پشم های دست نخورده درست می شود. چرم گاوی اصل یکی از بهترین و رایج ترین چرم های ایرانی است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید