ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم خام گاوی عمده در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی پخش مستقیم چرم خام گاوی کراستسفارش خرید چرم عمدهقیمت خرید چرم خام گاوی عمده
چرم خام گاوی عمده

شما میتوانید با خرید چرم گاوی خام عمده انواع محصولات چرمی را تولید و فرآوری نمایید که دارای کیفیت بالایی هستند. معمولاً محصولات چرمی در سفارشات بالا و به صورت عمده تولید می‌شوند. بنابراین این تولیدکنندگان باید برای تولید محصولات خودشان چرم گاوی را به صورت عمده خریداری نمایند. پس باید به مرجعی مراجعه کنند که بدون واسطه این چرم ها را پخش می کند. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این بحث آشنا کنیم.چرم خام گاوی عمده

نمایندگی پخش مستقیم چرم خام گاوی کراست

چرم گاوی را می توان به مدل های مختلف روانه بازار کرد. از بین این ها، چرم خام گاوی کراست در بین تولیدکنندگان دارای محبوبیت زیادی است. بعضی ها این چرم را به صورت کیلویی به فروش می رسانند.

چرم خام گاوی عمده به دو صورت رنگ شده و رنگ نشده وجود دارد. انواع این چرم ها را میتوانید از نمایندگی پخش مستقیم چرم طبیعی به صورت اینترنتی خریداری کنید. ما یکی از نمایندگی های معتبر پخش عمده چرم خام گاوی رنگ شده و رنگ نشده هستیم. در صورت سفارش به سراسر ایران می توانیم این مدل چرم را ارسال کنیم. چرم خام گاوی عمده

سفارش خرید چرم عمده

چرم خام گاوی عمده در شهرهای مشهد، تهران و تبریز تولید و توزیع می شود. در خرید چرم گاوی طبیعی، باید همیشه نکاتی را مد نظر قرار دهید تا چرم طبیعی را از مصنوعی تشخیص دهید. ما در اینجا به شما نکاتی را می گوییم تا به راحتی بتوانید چرم طبیعی را تشخیص دهید.

 

چرم طبیعی و محصولاتی که از آن تولید می‌شوند را می توان از راه های گفته شده در زیر به طبیعی بودن آنها پی برد :
  1. چرم طبیعی به هیچ وجه نمی سوزد و در برابر آتش مقاومت بالایی دارد میتوانید فندک ای را در زیر چرم بگیرید و این مورد را امتحان کنید.
  2. چرم طبیعی انعکاس نور ندارد و به هیچ وجه نور را انعکاس نمی‌دهد.
  3. اگر روی چرم طبیعی آب بریزید با سرعت زیادی آب را جذب میکند.
  4. از نرم یا زبر بودن هم می توانید تشخیص دهید که این چرم طبیعی است یا مصنوعی، زیرا چرم طبیعی حالت نرم مانندی دارد و دارای لطافت زیادی می باشد. ولی چرم مصنوعی کاملاً برعکس این موضوع است.
  5. از روی سطح چرم می توانید تشخیص دهید که این چرم طبیعی است یا مصنوعی، چون چرم مصنوعی سطح کاملاً یکدست و صافی دارد ولی چرم‌طبیعی سطح آن یکسان نیست.

 

شما با بررسی همین موارد بر روی چرمی که می خواهید خرید کنید می‌توانید کاملاً متوجه طبیعی یا مصنوعی بودن چرم بشوید.چرم خام گاوی عمده

قیمت خرید چرم خام گاوی عمده

قیمت چرم خام گاوی عمده امسال با رشد ای مواجه بوده و این به علت بالا رفتن قیمت مواد اولیه و افزایش حقوق کارگران می باشد.

البته برای استعلام قیمت چرم خام گاوی همیشه شما باید با کارشناسان فروش ما در ارتباط مداوم بوده تا از قیمت آن روز خبردار شوید چون تغییرات قیمت در چرم‌ طبیعی بالاست و شاید هر چند روزی قیمت چرم ها تغییر کند.

بهترین راه خرید عمده چرم خام گاوی فقط استعلام قیمت از سایت‌های اینترنتی و نمایندگی های پخش مستقیم و عمده این چرم ها می باشد.

مزیت های بسیار زیادی برای استعلام قیمت از سایت‌های اینترنتی و بدون واسطه و خرید از آنها وجود دارد.

به عنوان مثال ما همیشه جوابگوی سوالات شما هستیم و می‌توانیم به شما مشاوره رایگان در خرید دهیم برای این منظور شما باید فرم هایی که درون سایت ما قرار داده شده را تکمیل کنید و برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند و مشاوره رایگان در خرید را برای شما به ارمغان بیاوریم.

پس برای خرید عمده چرم خام گاوی در هر طرح و رنگی که می خواهید می توانید با ما در ارتباط باشید و اگر سفارش تولید این چرم را هم دارید ما می‌توانیم این چرم را در رنگ مورد نظر شما تولید کنیم یا چرم خام گاوی بدون رنگ هم به شما تحویل دهیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید