ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم طبیعی خام | قیمت آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت چرم با کیفیت و صادراتیفروش چرم طبیعی خام از کارخانهتبلیغات:
فروش چرم طبیعی خام

فروش چرم طبیعی خام در انواع بزی، گاوی، گوسفندی و شتری انجام پذیر است و تمامی مشتریان میتوانند سفارش خود را ثبت کنند. برای اینکه ما با مشتریانی سروکار داریم که به روش جدید در حال خرید عمده انواع چرم خام هستند، باید در سایت خودمان تمامی اطلاعات کامل را در رابطه با محصول چرم طبیعی خام درج کنیم. در این صورت مشتریان اطلاعات کاملی از محصولاتی که قصد خرید آن را دارند خواهند داشت.فروش چرم طبیعی خام

قیمت چرم با کیفیت و صادراتی

بعضی از افرادی که به ما مراجعه می‌کنند، چرم خام را فقط برای صادرات میخواهند و مدل با کیفیت آن را سفارش می دهند تا برای آنها تولید شود. در سایت شرکت های بازرگانی اطلاعات کاملی از محصول چرم خام صادراتی گذاشته شده و میتوانید به صورت کامل آن را مطالعه کنید و بدانید که کدام چرم، برای صادرات بهتر بوده و بیشتر از ایران صادرات شده است و بتوانید بهترین چرم را برای صادرات انتخاب کنید.

قیمتی که برای این چرم در نظر گرفته میشود، اگر دباغی گیاهی انجام شود و با پوست خام کشتارگاه صنعتی این چرم تولید شود، مطمئناً قیمتی بالاتر از قیمتی که داخل کشور ارائه می‌شود خواهد بود. برای اینکه کیفیت آن هم چند برابر چرمی است که در داخل کشور توزیع می‌شود.

شرکتهای بازرگانی به دلیل فعالیت آنها در حوزه بازرگانی و تجارت و صادرات، مطمئنا اطلاعات بسیار کاملی در رابطه با صادرات این محصول خواهند داشت. در سایت‌های آنها تمامی اطلاعات ثبت شده و عکس مدل ها هم قرار داده شده ولی اگر خواسته باشید عکس دقیق تر و به روز تر از چرم ها داشته باشید باید با مشاور فروش مجموعه به صورت تلفنی یا در واتساپ ارتباط برقرار کنید.

همیشه خرید از شرکت هایی که وظیفه فروش چرم خام طبیعی را برعهده دارند، بهترین نوع خرید بوده است برای اینکه آنها بدون واسطه درحال پخش چرم در سراسر کشور ایران هستند.فروش چرم طبیعی خام

فروش چرم طبیعی خام از کارخانه

چند سال شده که در حوزه صنعت چرم سازی کشور ایران ماشین آلات مدرنی وارد این صنعت شده‌اند و چرم‌ های بسیار باکیفیت تری را به بازار ارائه می دهند. فروش چرم طبیعی خام بصورت اینترنتی از کارخانه انجام میشود.

به طور کلی روش های تولید چرم هم کمی متفاوت شده و از قبل بهتر شده است و پیشرفت داشته است و در حال حاضر مثل قدیم بسیار  زمان بر نیست. چون که در حال حاضر هم کیفیت آن افزایش پیدا کرده و قیمت تولید آن کاهش پیدا کرده و این یک مزیت بسیار عالی برای افرادی که سفارش تولید می دهند است.

اگر به شرکهای بازرگانی مراجعه کردید، باید درخواست چرم طبیعی مرغوب و بسیار با کیفیت را دهید. برای اینکه آنها باید برای شما بررسی کنند و یک پوست بسیار با کیفیت و دباغی شده حرفه ای را تامین کنند و با آن چرم های بسیار عالی تولید کنند.

مهندسان و متخصصان شرکت ما همیشه در حال تلاش هستند و می کوشند تا کیفیت چرم ها را بسیار بالا ببرند. شرکت ما فروش چرم طبیعی خام را از کارخانه به صورت مستقیم انجام میدهد و بعد هم با باربری برای شما ارسال می کند و در این میان هیچ کسی واسطه فروش نخواهد بود و شما بدون واسطه خرید خود را از بازرگانی ما انجام میدهید.

حتی این مزیت برای تاجرانی که قصد صادرات دارند بسیار عالی است که دیگر قیمت بیشتری را به واسطه نپردازند و به راحتی و بدون واسطه و با کیفیت بسیار عالی، انواع چرم طبیعی صادراتی را خریداری کنند.

تبلیغات:

۱.  استفاده از چرم در دوخت اولین لباس فضانوردی!

۲. پیشرفته ترین نمونه از چرم در جهان به دست بشر تولید شد!!

۳. چرم سازی مدرن

۴. فواید چرم

 

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید