ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم طبیعی صادراتی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

وضعیت صادرات چرم ایران در حال بهبودنمایندگی فروش چرم طبیعی صادراتی عمده
فروش چرم طبیعی صادراتی عمده

فروش چرم طبیعی صادراتی عمده انواع مختلفی دارد و در این مقاله میخواهیم به این موارد بپردازیم و در رابطه با چرم طبیعی صادراتی صحبت کنیم. محصولات زیادی وجود دارد که در کشور ما تولید می‌شود و به کشورهای مختلف دنیا در حال صادرات است و یکی از محصولات بسیار خوبی که در کشور ما تولید آن بسیار زیاد است چرم طبیعی می باشد. مطمئنن تامین چرم طبیعی در کشور ایران کار سختی نیست و این به دلیل وجود شرکت های بازرگانی است که تأمین انواع چرم طبیعی آسان تر از قبل شده است.فروش چرم طبیعی صادراتی عمده

وضعیت صادرات چرم ایران در حال بهبود

بگذارید در رابطه با صادرات چرم ایران اول با شما صحبت کنیم. باید بدانید که حدوداً ۱۰ سال میشود که وضعیت آشفته ای صادرات چرم دارد و به دلیل این است که موانعی را بر سر راه صادرات چرم گذاشته اند و اکثر تاجر ها و تولید کننده های چرم طبیعی دیگرعلاقه‌ای به صادرات چرم نداشتند.

البته باید به شما اعلام کنیم که صنعت چرم ایران در یک زمان به طور کلی در جا زد و به صورت سنتی به تولید خود را ادامه میداد و این باعث شد که دیگر به روز رسانی نشود و برای اینکه به روز رسانی نشد، اصلاً فروشی نداشت.

در حال حاضر بعضی از کارخانه های بزرگ چرم سازی در داخل کشور ما در حال به روز رسانی انواع ماشین آلات و دستگاه های تولیدی خود هستند و بنابراین در حال تلاش هستند تا صادرات چرم طبیعی را بهبود دهند و در ارزآوری کشور سهیم باشند.

البته ما در صنعت نیاز به سرمایه‌گذاری خارجی هم داریم ولی در صنعت چرم متاسفانه هیچ سرمایه‌گذاری خارجی انجام نشده و این یکی از مشکلات مهم این صنعت است. البته حمایت‌های لازم هم در این رابطه صورت نگرفته و اگر شاید حمایتی صورت می‌گرفت سرمایه گذاری خارجی هم انجام میشد. صنعتی چرم کم کم در حال کم شدن است و در همدان می‌بینید، قبلاً کارخانه‌های بسیاری وجود داشت ولی الان کمتر از ۵ کارخانه در همدان یا کمتر از سه کارخانه حتی در همدان در حال کار هستند. ولی امسال به فضل الهی با فروش چرم طبیعی صادراتی عمده به کشورهای مختلف، در تلاش هستیم تا این وضعیت را بهبود بخشیم.فروش چرم طبیعی صادراتی عمده

نمایندگی فروش چرم طبیعی صادراتی عمده

صنعت چرم ایران باید به روزرسانی بیشتری شود و در حال حاضر در حال بروزرسانی است ولی بعضی از ماشین آلات چرم سازی باید از کشورهای دیگر دنیا وارد کشور ایران شود و معمولا واردات با مشکلاتی روبرو است.

دستگاهای تولیدی ماشین آلات به روز اگر خواسته باشد از کشور دیگری وارد شود، مشکلاتی در سر راه واردات آن وجود خواهد داشت و شاید اصلاً هیچ تولیدکننده ریسک این کار را نکند. البته برنامه هایی ریخته شده که این دستگاه ها در خود کشور ایران تولید شود و به تمامی تولیدی های چرم طبیعی در کشور ایران ارائه شود.

نمایندگی فروش چرم طبیعی صادراتی عمده در کشور ایران هستیم و یکی از بزرگترین شرکت هایی که در حال حاضر برای توسعه صادرات چرم در حال تلاش است هستیم. پرسنل ما همیشه در حال تلاش هستند تا بتوانند یک صادرات موفق چرم را به انجام برسانند و در حال حاضر هم با کشورهای مختلفی از جمله روسیه و آمریکا و کشورهای مختلف دیگر در حال مذاکره و مکاتبه میباشیم.

به طور کلی فروش چرم طبیعی صادراتی عمده فقط مخصوص صادرات به کشورهای مختلف نمی باشد. بلکه افرادی که در داخل کشور ایران می خواهند محصولات چرمی صادراتی بسیار با کیفیت را تولید کنند حتی به این چرم طبیعی صادراتی نیاز دارند.

ما در خدمت تمامی مشتریان خارجی و ایرانی هستیم تا بتوانیم تمامی نیازهای آنها را رفع کنیم و بهترین چرم را به آنها در قیمت بسیار مناسبی عرضه کنیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید