ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم طبیعی طرح دار عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین مرکز خرید چرم چاپیتولید و فروش چرم طبیعی طرح داربزرگترین مرکز فروش چرم طبیعی طرح دار در ایران
فروش چرم طبیعی طرح دار

در فروش چرم طبیعی طرح دار شرکت ما باید بدانید که ما انواع چرم چاپی یا همان طرح دار را در پوستهای بزی، گاوی، شتری و شترمرغ به فروش می رسانیم. به طور کلی چرم دارای طرح و چاپ امروزه مد شده و بازار صادراتی بسیار خوبی هم پیدا کرده و کشور ایران هم یکی از صادر کننده های موفق در این زمینه به حساب می آید. اگر به مراکز فروش بدون واسطه و عمده و یا مراکز حتی واسط ای چرم طبیعی سری بزنید مطمئناً متوجه می شوید که بیشترین چرمی که در بازار رواج دارد چرم چاپی است.

فروش چرم طبیعی طرح دار

بهترین مرکز خرید چرم چاپی

چرم ها به دو نوع ساده و چاپی و البته یک نوع دیگر که به آن چرم مویی می گویند، تولید می شود. در تولید اکثر محصولات چرم ساده و چاپی یا همان طرحدار استفاده بیشتری دارد و چرم مویی برای تزیین خانه ها و منازل استفاده می شود.

قابل توجه است که کاربرد چرم طبیعی ساده با چرم طبیعی چاپی یا طرح دار یکسان می باشد و اگر چرم ساده را برای تولید کیف استفاده می کنید مطمئناً چرم طبیعی طرح دار را هم می توانید در تولید کیف به کار ببرید.

یکی از مزیت های خوب در تولید این چرم این می باشد که بعد از تولید که مرحله فروش چرم طبیعی طرح دار می رسد، این چرم در رنگ بندی با تنوع بسیار بالا تولید شده و این باعث می شود تا مشتری یا تولید کننده در بین این رنگ ها حق انتخاب زیاد و گسترده‌ای داشته باشد.

فروش چرم طبیعی طرح دار

تولید و فروش چرم طبیعی طرح دار

در تولید این چرم باید بدانید، بعد از این که دباغی چرم ساده انجام شد و کلاً مرحله تولید چرم طبیعی ساده به اتمام رسید، این چرم ها را با استفاده از ماشین آلات به روزی که در حال حاضر وجود دارد دارای طرح می‌کنند و به معنای دیگر طرح را به روی این چرم به نوعی حک می کنند.

البته باید بدانید که این طرح‌ها در زمان استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان طرح آن از بین نمیرود و به صورت ساده تبدیل نمی شود، این سوال بسیاری از مشتریانی است که تازه کار هستند و اطلاعات خاصی در رابطه با چرم طبیعی ندارند.

مطمئن باشید که وقتی با دستگاه های پیشرفته این طرح ها بر روی چرم طبیعی حک شود به هیچ عنوان این طرح‌ها با گذشت زمان از بین نمی رود و این دغدغه را از ذهن خودتان بیرون ببرید.

فروش چرم طبیعی طرح دار به صورت عمده و یا سفارش تولید انجام می‌شود و این یک نکته مثبت برای افرادی است که چرم طبیعی طرح دار را می خواهند به صورت عمده خریداری کنند یا قصد خرید در تیراژ بالا و سفارش تولید آن در رنگ و طرح مورد نظر خودشان را دارند.فروش چرم طبیعی طرح دار

بزرگترین مرکز فروش چرم طبیعی طرح دار در ایران

در حال حاضر باید بدانید که بزرگترین و برند ترین شرکت ها به اینترنت آمد اند و شما دیگر نیازی نیست که از واسطه ها بخرید.

ما به فروش انواع چرم طبیعی طرح دار مشغول هستیم. یعنی به یک چرم خودمان را محدود نکرده ایم و شما می توانید چرم‌ گاوی طرح دار یا چرم بزی طرح دار و یا چرم شتر طرح دار را به ما سفارش دهید، تا ما آن را برای شما تولید کنیم یا اگر موجود داشتیم برای شما ارسال آن را انجام دهیم.

 

البته ما در کنار اینکه چرم چاپی یا چرم طبیعی طرح دار را به فروش میرسانیم چرم های ساده و چرم های مویی تزیینی را هم موجود داریم و تمام فعالیت ما و تمرکز ما بر روی انواع چرم طبیعی و فروش چرم طبیعی طرح دار در ایران است.

 

ما برای تاجرانی که قصد صادرات و فروش چرم طبیعی طرح دار به افراد خارجی و کشورهای خارجی را دارند حساب ویژ ای باز کرده ایم و برای آنها به صورت ویژه خدماتی را ارائه می دهیم تا آنها بتوانند به راحتی یک چرم مناسب برای صادرات خود انتخاب کنند و به مشتری ارائه دهند.

 

ما برای داخل کشور و نیاز کشور و برای تامین چرم برای صادرات در حال فعالیت هستیم و میتوانیم شما را در این امر کمک شایانی کنیم. کافیست فرم های موجود در سایت ما را پر کرده یا با ما یک تماس تلفنی داشته باشید تا بیشتر در رابطه با شرکت ما اطلاعات کسب کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید