ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم طبیعی | قیمت هر فوت آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین مدل فروش شرکت ما (بدون واسطه)فروش چرم طبیعی ورامین تهرانتولید و فروش چرم طبیعی تبریزفروش چرم طبیعی مشهد از درب کارخانه فروش چرم طبیعی اصفهان عمدهبزرگترین شرکت عرضه اینترنتی چرم در ایرانحداقل فروش شرکت مانحوه سفارش تولید چرم
فروش چرم طبیعی

در شرکت ما فروش چرم طبیعی به صورت بدون واسطه و مستقیم انجام می شود. بهترین مدل فروش در شرکت ما اجرا می شود و در موضوع بعد شما را با این مدل فروش جدید که باعث شده تا ما بتوانیم موفقیت های کلانی را با استفاده از این مدل فروش کسب کنیم، کمی آشنا می کنیم. تولید کنندگان و عرضه کنندگان واسطه‌  ی چرم و فروشگا های چرمی به یک عرضه کننده عمده و بدون واسطه نیاز داشتند که ما توانستیم با این کار برای همه این عزیزان یک مسیر مثبت در خرید چرم عمده ایجاد کنیم.فروش چرم طبیعی

بهترین مدل فروش شرکت ما (بدون واسطه)

شما دیده اید که همه شرکت هایی که در حال کار هستند، مدل فروشی را در نظر می گیرند و آن را اجرا می کنند. البته که مدل های فروش زیاد هستند و امروزه با استفاده از ایده های جدید می توان به فروش های جذابی رسید. البته فروش‌ چرم طبیعی شرکت فقط مهم نیست بلکه رضایت مشتریان و اینکه مشتریان ما و محصول ما را قبول داشته باشند و از آن راضی باشند مهم تر می باشد.

حال می خواهیم شما را به صورت مختصر با این مدل آشنا کنیم تا اگر این مقاله را خواندید متوجه باشید که ما بدون واسطه در حال کار هستیم.

ما بعد از چند وقت بررسی و آزمون و خطا به نتیجه بسیار خوبی برای فروش چرم طبیعی به صورت عمده و بدون واسطه رسیدیم.

حال دیگر برای ما زمان و مکان محدودیتی ندارد و شما می توانید چرم را بدون واسطه از ما خریداری کنید.

مثالی برای شما میزنیم: به عنوان مثال شما یک تولید کننده کیف چرمی در مشهد هستید و درخواست و علاقه دارید که چرمی که می خواهید به وسیله آن کیف تولید کنید از تبریز خریداری کنید. به معنای دیگر دوست دارید که چرم تبریز را در محصولات خود استفاده کنید و نتیجه آن را ببینید. ولی نمی دانید باید از کجا خرید این چرم را به صورت عمده انجام دهید؟

مدل فروش شرکت ما به نحوی است که شما در هر جای ایران باشید و چرم تبریز یا اصفهان و یا همدان و یا مشهد را از ما درخواست بدهید، ما به صورت مستقیم از کارخانه می‌توانیم به شما آن چرم ها را ارائه کنیم. ما در آزمون و خطا به این نتیجه رسیدیم که با کارخانه ها به روشی کار کنیم و قرارداد ببندیم که با قیمت تولید بتوانیم چرم ها را به مشتریان ارائه کنیم.فروش چرم طبیعی

فروش چرم طبیعی ورامین تهران

حال که با مدل فروش چرم طبیعی ما آشنا شدید و دانستید که ما با قرار داد و به صورت رسمی با کارخانه ها کار می کنیم و حتی خودمان هم تولیدکننده هستیم و سهمی از کارخانه‌ها را خریداری کردیم یا با آنها شریک هستیم و می‌توانیم به قیمت تولید به شما ارائه دهیم، میتوانید با ما ارتباط بگیرید و سفارش چرم طبیعی خود را از هر مکان تولیدی چرمی که در خواست دارید بدهید.

در ورامین و در چرمشهر آن و در خود تهران و اطراف تهران کارخانه های مختلفی در حال تولید چرم طبیعی هستند که البته قیمت های بسیار متفاوتی دارند و این به دلیل بالا و ضعیف بودن کیفیت های چرم و مواد به کار رفته در آن می باشد.

این که شما ببینید قیمت ها بسیار متفاوت هستند و فکر کنید که آیا این کارخانه و این عرضه کننده گرانفروش است اشتباه بزرگی میکنید. شاید آن عرضه کننده و به عنوان مثال شرکت بازرگانی ما که به شما یک قیمت بالا یا قیمت پایین می گوید،، به معنای آن نیست که کیفیت آن بسیار بالا و کیفیت آن بسیار ضعیف است.

برای همین در فروش چرم طبیعی ما مدیر فروشی را گذاشته ایم برای شما که شما بتوانید با این فرد درباره خرید چرم مورد نظرتان صحبت کنید و ابهامات خود را بگویید و پاسخ‌های خود را از این فرد دریافت کنید. بعد از این که متقاعد شدید و متوجه شدید که چرم ما چرم با کیفیتی است می توانید خرید آن را انجام دهید.

فروش چرم طبیعی

تولید و فروش چرم طبیعی تبریز

شاید بدانید که قطب بزرگ تولید چرم طبیعی در کشور ایران تبریز میباشد و هر ساله درصد بسیار بالایی از چرم طبیعی را برای کشور تامین می کند.

از لحاظ تاریخی هم که در نظر بگیرید چرم طبیعی تبریز، قدمت بسیار طولانی دارد و باید بدانید که اولین کارخانه تولیدی چرم طبیعی در تبریز در سال ۱۳۰۸ شمسی بنا شده است.

با برنامه ریزی هایی که برای تبریز صورت گرفته است، در حال حاضر درصد بسیار زیادی از تولید آن ها چرم سنگین است. حتی اگر خواسته باشیم از لحاط درصدی به شما بگوییم بالای ۹۰ درصد چرم سنگین تولید می کنند و این واقعاً خبر خوبی است و بازار صادراتی بسیار خوبی هم دارد.

البته در کنار این که درصد بالایی چرم سنگین در حال تولید است، چرم سبک هم در این شهر تولید می‌شود و ما می‌توانیم چرم گاوی و بزی و مدل های مختلف چرم طبیعی را به صورت مستقیم از درب کارخانه به صورت عمده برای شما ارسال کنیم.

به یاد داشته باشید در فروش چرم طبیعی توسط ما، اگر کیفیت بسیار بالا می‌خواهید باید به ما اعلام کنید. وقتی که شما درخواست چرم در بالاترین کیفیت ممکن را می دهید، باید بدانید که قیمت ها در مقایسه با چرم ضعیف تغییر بسیار زیادی خواهد کرد.فروش چرم طبیعی

فروش چرم طبیعی مشهد از درب کارخانه

اگر خواسته باشید چرم ها را از لحاظ کیفی در شهرهای مختلف مقایسه کنید، مطمئن باشید مقایسه درستی نمی‌توان از لحاظ کیفی کرد. از لحاظ کیفی در همه این شهر هایی که نام برده شده و در حال تولید چرم هستند، کیفیت های خوب، بد، بسیار عالی، صادراتی و بسیار ضعیف دیده می شود.

مهم این است که شما در حال کار با شرکت بزرگی هستید که تمامی این کارخانه ها را بررسی کرده و با تمامی آنها کار کرده و در حال حاضر از کیفیت بالا و کیفیت ضعیف چرم ‌های تولیدی در هر کارخانه اطلاع دارد.

مشهد هم به عنوان یکی از قطب های تولید عمده چرم طبیعی هست و فروش چرم طبیعی با کیفیت را هم انجام می دهد و ما می‌توانیم آن را از درب کارخانه برای شما در رنگبندی که علاقه دارید ارسال کنیم.

البته این نکته را باید به شما بگویم که در بعضی از فصول سال و در بعضی از مواقع زمانی شاید ما امکان ارائه چرم طبیعی در مکان هایی را نداشته باشیم و این به عوامل مختلفی بر می گردد که یکی از آنها شلوغ بودن کارخانه های تولیدی و نداشتن وقت جهت تولید چرم مدنظر شما است.

به طور کلی این صنعت در مشهد هم تولید کنندگانی دارد و در حال کار هستند و البته بیشتر این درصد تولید چرم طبیعی در مشهد چرم سبک می باشد و ما فروش چرم طبیعی سبک را هم از مشهد برای شما به ارمغان آورده ایم و شما میتوانید، چرم سنگین و سبک را به ما سفارش دهید.
فروش چرم طبیعی

 فروش چرم طبیعی اصفهان عمده

بله، در شهرهایی که ما به شما در بالا اعلام کردیم، کارخانه‌ های چرمسازی در حجم های بسیار زیاد و در تعداد های بالا مشغول به فعالیت هستند و در حال تولید و فروش چرم طبیعی بصورت مستقیم می باشند. ولی در کشور ما شهرهای دیگری هم وجود دارد که کمتر به نام چرم طبیعی شناخته شده اند.

یکی از این شهرها شهر بزرگ اصفهان می باشد که به خاطر بزرگی آن تولید کنندگان محصولات چرمی در آن فعالیت می‌کنند و به همین دلیل تولید کننده چرم طبیعی هم در آنجا وجود دارد و در اصفهان هم چرم طبیعی تولید می شود.

اگر از قدمت آن خواسته باشید بدانید، باید به شما بگوییم که بعد از تهران، مشهد و تبریز شروع به تولید چرم طبیعی کردند.

قدمت و عمر آن زیاد نیست ولی چرم‌ های زیبایی در اصفهان تولید می‌شود و در حال عرضه مستقیم به تولیدی های محصولات چرم طبیعی اصفهان و به سراسر کشور می باشد.

ما هم یکی از شرکت‌ هایی که به دلیل نوآوری در فروش بدون واسطه، به فروش چرم طبیعی اصفهان به صورت مستقیم مشغول هستیم و از درب کارخانه و به قیمت تولید می توانیم این چرم ها را به شما مشتری عزیز عرضه کنیم.

البته تولید کننده های اصفهان هم شاید در بعضی از مواقع نتوانند این کار را قبول کنند و برای شما تولید را انجام دهند ولی باز هم برای یک تجربه و اینکه بدانید کیفیت چرم طبیعی اصفهان چگونه است با ما تماس بگیرید.فروش چرم طبیعی

بزرگترین شرکت عرضه اینترنتی چرم در ایران

ما چندین سال بود که در حال تجربه های مختلف بودیم و مدل‌های فروش چرم طبیعی را به صورت های مختلفی تجربه کردیم و توانستیم به بهترین مدل فروش برسیم که در حال حاضر تمامی مشتریان از خریدشان راضی باشند.

حتی کاری کردیم که دیگر نیازی نباشد تولید کننده با صرف هزینه های زیاد به کارخانه چرم طبیعی مراجعه کند و خرید خود را انجام دهد.

ما در حال حاضر به صورت گسترده و عمده در حال کار هستیم و می توانیم به شما انواع چرم طبیعی را در هر شهری که باشید ارسال کنیم.فروش چرم طبیعی

حداقل فروش شرکت ما

اگر خواسته باشید در رابطه با حداقل فروش چرم طبیعی شرکت ما بدانید باید به شما اعلام کنیم که در مدلهای مختلف تغییر می کند.

مثلاً در بعضی مواقع پیش می آید که ما چرم مورد نظر شما را موجود داریم و در انبارهای کارخانه و انبار شرکت خودمان آن را داریم و می‌توانیم برای شما ارسال کنیم. در این حالت باز هم می توانید بدون واسطه و به قیمت تولید خرید خود را از ما انجام دهید.

حداقل فروش ما به این شکل، یک بسته است و یک بسته هم حدوداً از ۷۰ و ۸۰ با شروع می‌شود و تا ۱۱۰ یا ۱۲۰ با هم است.

حالا میرسیم به مدل دیگر فروش که شما درخواست تولید چرم طبیعی را به ما می دهید و ما دیگر فروش چرم طبیعی را از انبار کارخانه و یا شرکت خودمان انجام نمی دهیم. بلکه باید برای شما یا خودمان تولید کنیم و یا به کارخانه های طرف قرارداد و شریک خودمان سفارش تولید را بدهیم و به قیمت تولید آن را برای شما ارسال کنیم.

حداقل سفارش تولید چرم طبیعی در این موارد هم تغییر می‌کند و شما باید برای گرفتن اطلاعات دقیق از حداقل تولید با مشاور فروش مجموعه تماس بگیرید ولی می‌توانیم به صورت حدودی به شما اعلام کنیم که در بعضی از کارخانه ها از ۴۰۰ فوت هم می توانید سفارش تولید دهید و در بعضی از مواقع و در بعضی از کارخانه ها ها می توانید با حداقل ۱۰۰۰ پا سفارش خود را ثبت کنید.

ما خودمان هم تولید را انجام میدهیم و شما اگر درخواست دهید برای شما چرمی را که مد نظرتان است تولید می‌کنیم.

فروش چرم طبیعی

نحوه سفارش تولید چرم

بعضی از علاقه مندان به تولید محصولات چرمی در زمانی که پیشرفت می‌کنند و در تیراژهای بالا می خواهند خرید خود را انجام دهند، باید سفارش تولید ثبت کنند. ولی اطلاعات خاصی نسبت به آن ندارند.

در تولید و فروش چرم طبیعی، قبل از اینکه به شما توضیحات مختصری را ارائه دهیم، به شما می‌گوییم که باید برای این که به صورت تکمیل شده و کامل این اطلاعات را از مشاور فروش مجموعه ما دریافت کنید یا با تماس تلفنی و یا ارتباط در واتساپ یا تلگرام میتوانید تمامی این اطلاعات را دریافت کنید.

به صورت اختصار ما اول دقیقاً چرمی که مد نظر دارید را از لحاظ پوست و رنگ و چاپ و طرح بررسی میکنیم و شما هم باید دقیقا چرمی که مد نظر دارید و کیفیت آن را به ما اعلام کنید.

بعد از اینکه مذاکرات انجام شد و ما دقیقاً متوجه شدیم که شما چه چرمی و در چه رنج قیمتی چرم می خواهید، آنرا با هیئت مدیره و مهندسان شرکت خودمان مطرح می‌کنیم و بررسی‌ها را انجام می دهیم و بعد از بررسی ها به شما اطلاع می دهیم که این چرم تولید می شود یا خیر.

تا به اینجا متوجه شدید که ما به این صورت کار می‌کنیم و وقتی که شما سفارش را ثبت کردید و پیش پرداختی را برای ما ارسال کردید ما شروع به تولید می‌کنیم و می توانید برای پیگیری تولید با مدیر فروش ما در ارتباط باشید.

حالا کاملا شرکت ما آشنا شدید و مطمئن شدید که فروش چرم طبیعی ما به صورت بدون واسطه و با قیمت تولید و ارزان به شما عرضه می شود، می توانید برای خرید چرم طبیعی با کیفیت در انواع مختلف و در طرح و رنگ مختلف با ما تماس بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید