ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی اشبالت | قیمت روز آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

تهیه چرم گاوی اشبالت از مرکزی معتبرخرید عمده چرم اشبالت گاو به قیمت تولیدی
چرم گاوی اشبالت

در دنیای چرم ها، انواع متعددی وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص خود هستند. یکی از آن ها نیز چرم گاوی اشبالت می باشد که در صنایع تولیدی مورد خرید و فروش قرار می گیرد. اما در هنگام خرید این چرم، باید قطعا شما با ویژگی های آن آشنا باشید تا بتوانید آن را از انواع دیگر تشخیص دهید و بر این مبنا، از آن استفاده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا معیار های شناسایی این نوع چرم را به شما معرفی نماییم.چرم گاوی اشبالت

تهیه چرم گاوی اشبالت از مرکزی معتبر

این نوع چرم بر خلاف بسیاری از چرم های دیگر، دارای براقی نیست و قطعا این ویژگی، مهم ترین ویژگی چرم گاوی اشبالت می باشد. علاوه بر این، خاصیت تنفس پذیری هم در این نوع چرم ممکن است که در هنگام تولید محصولات چرمی، قطعا باید به آن توجه شود. با این حال، چرم گاوی اشبالت دارای مقاومت و استحکام خوبی است و به کار بردن آن در محصولات مختلف هم گویای همین امر است. همچنین این چرم در رنگ های متفاوتی فروخته و به بازار عرضه می شوند.

با این حال به شما پیشنهاد می شود که چرم گاوی خود را حتما از مراکز معتبر تهیه نمایید تا مورد سوء استفاده سودجویان قرار نگیرید.

چرم گاوی اشبالت

خرید عمده چرم اشبالت گاو به قیمت تولیدی

شرکت چرم آرسس، ارائه دهنده چرم گاوی اشبالت در انواع رنگ های مختلف است و بنابر خواسته شما، آن را در اختیار شما قرار خواهد داد. این شرکت، چرم ها را بر اساس کیفیت آن را در معرض فروش می گذارد و از فروش هرگونه چرم غیر اصل و تقلبی خودداری می کند. قیمت این چرم ها نیز نسبت به کیفیت بالای آنها ستودنی است. همچنین دقیقا در موعد زمان مقرر به دست شما خواهد رسید. مجموعه این عوامل، رضایتمندی مشتریان را از خرید در شرکت چرم آرسس به همراه داشته است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید