ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی تبریز | قیمت روز آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت چرم گاوی تبریزخرید انواع چرم گاو از تبریز بصورت عمده
چرم گاوی تبریز

از دیرباز تا امروز محصولات چرمی به عنوان محصولاتی با کیفیت شناخته شده اند. بر کیفیت یک محصول عوامل متعددی موثر است که مهمترین آنها جنس ماده اولیه است. چرم نیز از این عمر مستثنی نیست به همین دلیل چرم گاوی به علت مقاومت و طول عمر بالا نسبت به سایر چرم ها به محبوبیت بیشتری دست یافته است. ایران بهترین چرم های گاوی را به جهان عرضه می کند اما در بین چرم های موجود در ایران چرم گاوی تبریز به یک برند معتبر مبدل گشته است.

چرم گاوی تبریز

کیفیت چرم گاوی تبریز

چرم گاوی تبریز

تبریز از سال های دور در صنعت چرم سازی مشغول به فعالیت بوده به همین دلیل در این حوزه دارای تجربه و مهارت بسیاری است. باید پذیرفت کیفیت نهایی چرم را فرایند دباغی تعیین می کند. کل روند دباغی تحت تاثیر تجربه است و افراد فعال در حوزه چرم در تبریز از این تجربه بهره مند هستند. چرم گاوی تبریز نسبت به سایر چرم های موجود در بازار دوام و مقاومت بالایی دارد. این محاسن در کنار انعطاف پذیری، خاصیت کشسانی، تنوع رنگ و … موجب ماندگاری نام چرم خام گاوی صادراتی تبریز در اذهان عمومی شده است.

خرید انواع چرم گاو از تبریز بصورت عمده

چرم گاوی تبریز

بسیاری از تولیدکنندگان و خریداران محصولات چرمی تجربه کافی برای تمایز دادن انواع چرم ها از یکدیگر را ندارند به همین دلیل در خرید خود با مشکل مواجه می شوند. بهترین راهکار برای داشتن یک خرید مطمئن مراجعه به فروشندگان صاحب نامی همچون چرم آرسس است. چرم آرسس یک شرکت بازرگانی معتبر در حوزه چرم گاوی است که محصولات خود از جمله چرم گاوی تبریز را به صورت عمده عرضه می کند ( فروش عمده به معنای حذف واسطه و کاهش قیمت است).  از طرفی در جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به فروش اینترنتی کرده است تا تمام خریداران فارغ از مسافت از یک خرید ارزان و با کیفیت بهره ببرند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید