ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی تزیینی به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت و سورت بندی چرم پوست تزیینیفروش چرم گاوی تزیینی به قیمت تولیدی
فروش چرم گاوی تزیینی

فروش چرم گاوی تزیینی به روش های مختلفی انجام می شود. چرم های پوست گاوی طبیعی از تنوع زیادی برخوردار است و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. چرم گاوی تزیینی نیز جزء آن دسته از چرم ها است که دارای درجه کیفی بالایی می باشد که برای خرید و فروش به بازار عرضه می شود. این نوع چرم حتی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. انواع چرم گاوی تزیینی به صورت تک و عمده در سراسر کشور به فروش می رسد. حتی افرادی که در خارج از کشور هستند، به راحتی می توانند این نوع چرم را سفارش دهند و محصول خود را تحویل بگیرند.فروش چرم گاوی تزیینی

کیفیت و سورت بندی چرم پوست تزیینی

قبل از فروش چرم گاوی تزیینی، باید نکاتی را درباره این محصول بدانید. چرم گاوی تزیینی معروف به پوست چرم گاوی مویی نیز می باشد. چرم های گاوی تزیینی برحسب درجه کیفی که دارند طبقه بندی می شوند. این نوع چرم بعد از اینکه در خط تولید آماده شد، در درجه ۱، ۲ و ۳ سورت بندی می شود. درجه ۲ و درجه ۳ این نوع چرم بیشتر در تولید چرم فرش ها مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل، اگر سوراخی در سطح کار وجود داشته باشد، فاقد اهمیت می باشد.

درجه ۲ و درجه ۳ این نوع چرم از درجه کیفی کمتری برخوردار هستند و به همین دلیل، قیمت آنها بسیار مناسب می باشد.

فروش چرم گاوی تزیینی

فروش چرم گاوی تزیینی به قیمت تولیدی

چرم های گاوی درجه یک تزیینی بیشتر برای تزیین کاربرد دارند. این نوع چرم در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ دسته بندی می شود. چرم های گاوی تزیینی در رنگ های سفید، مشکی، کرم و قهوه ای موجود می باشند. این نوع چرم در ساخت قالیچه با طرح شکل طبیعی بدن گاو مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید این قالیچه را در کف سالن، اتاق، شرکت ها و… بیندازید و از آن استفاده کنید. چرم گاوی تزیینی همچنین می تواند به عنوان روکش مبل و صندلی نیز کاربرد داشته باشد. قیمت چرم گاوی تزیینی به نوع و مدل آن بستگی دارد.

شما میتوانید برای خرید عمده این چرم با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و بهترین چرم را برای تزئین منازل  و … استفاده نمایید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید