ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی حکاکی به قیمت تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی عرضه چرم گاوی حکاکیبزرگترین مرکز خرید فروش چرم حکاکی
چرم گاوی حکاکی

یکی از چرم های نام آشنا، چرم گاوی حکاکی می باشد. این چرم بسیار کاربردی است. این نوع چرم بر روی بسیاری از کتاب ها، اکسسوری ها، وسایل تزیینی و حتی لباس و کفش ها وجود دارد.

 

خرید و فروش چرم گاوی حکاکی در شرکت ما انجام می شود. همچنین از قدیمی ترین چرم هایی است که با فرهنگ سنتی ایران ادغام شده است. چرا که حکاکی هم از نمونه‌های فرهنگی کشورمان است و قطعا یکی از افتخارات ما در عرصه بین الملل محسوب می شود.

 

چرم گاوی حکاکی

نمایندگی عرضه چرم گاوی حکاکی

این نوع چرم در آب جوش شناور می شود. سپس خاصیت نقش پذیری را پیدا کرده و حکاکی بر روی آن انجام می گردد. با آمدن دستگاه های جدید در عرصه صنعت، معمولا از این ماشین ها برای حکاکی استفاده می شود.

 

البته هنوز هم افراد بسیاری هستند که به هنر حکاکی با دست فعالیت دارند و با دستان خود، نقوش شگفت آوری را بر روی اجسام خلق می کنند. چرم حکاکی تنها نوع چرمی است که امکان نقش پذیری بر روی آن وجود دارد.

 

همچنین بسیار چشم نواز بوده و در عرصه تولید یکی از مهم ترین مواد اولیه محسوب می شود. بنابراین اگر شما هم علاقه‌مند به حکاکی بر روی چرم هستید، چاره ای جز استفاده از چرم گاوی حکاکی نخواهید داشت.

 

چرم گاوی حکاکی

بزرگترین مرکز خرید فروش چرم حکاکی

شرکت ما در کنار انواع چرم ها، چرم گاوی حکاکی را با مناسب ترین قیمت به دست شما خواهد رساند. کیفیت محصولات ما مورد تایید بوده است. بنابراین نیازی به نگرانی در این خصوص نمی باشد.

 

هم اکنون چرم حکاکی خود را سفارش دهید تا در موعد مقرر آن را دریافت نمایید. بسته بندی و ارسال کالا با بهترین شرایط رعایت خواهد شد و این از دیگر مزایای خرید چرم حکاکی از شرکت ما است.

 

چرم گاوی حکاکی

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید