ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی رنگی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت خرید عمده این چرمفروش چرم گاوی رنگی مستقیم از درب کارخانه
فروش چرم گاوی رنگی

فروش چرم گاوی رنگی در بازرگانی ما به صورت کلی به فروش می رسد شما می توانید انواع چرم گاوی را در رنگبندی مختلف از ما درخواست کنید تا ما آن را به شما عرضه کنیم البته در سورت بندی های مختلف این چرم وجود دارد. اینکه میگویند چرم‌ گاوی رنگی به این معنا نیست که چرم گاوی ساده رنگی فقط است بلکه انواع چرم گاوی چاپی و چرم گاوی طرح دار در رنگ بندی مختلف توسط شرکت ما به فروش می رسد فقط شما باید رنگ مورد نظرتان را به ما اعلام کنید و قیمت را سریعاً به شما اعلام کنیم.فروش چرم گاوی رنگی

قیمت خرید عمده این چرم

شرکت های بازرگانی ای که در حال فعالیت هستند و چرم های کارخانه را به صورت مستقیم و بدون واسطه پخش می کنند فقط در تیراژهای بالا چرم را به فروش می رسانند. به عنوان مثال به طور معمولی حداقل فروش آنها یک بسته است. ولی وقتی خرید خود را انجام می دهید مطمئن هستید که کیفیت خوبی دارد و مطمئن است و قیمت آن هم قیمت تولید است.

ما با بسیاری از تولیدی های چرم گاوی در حال کار هستیم و ما بالاتر از قیمت تولید، چرم خود را ارائه نمی‌کنیم چرا که چندین سال است در این حوزه مشغول هستیم. 

تمامی مشتریان ما به خاطر اینکه قیمت تولید را به آنها ارائه می‌کنیم از ما راضی هستند و ما رضایت مشتری را سرمایه‌های خود می‌دانیم. بنابراین برای اینکه قیمت خرید چرم گاوی رنگی عمده را داشته باشید با ما در ارتباط باشید.فروش چرم گاوی رنگی

فروش چرم گاوی رنگی مستقیم از درب کارخانه

انواع رنگ هایی که در چرم گاوی وجود دارد و پرفروش ترین آنها مشکی، قهوه ای، عسلی، زرشکی، قرمز، طوسی و … هستند. فروش چرم گاوی رنگی مستقیم از درب کارخانه توسط شرکت ما انجام می شود. کارخانه های بسیار زیادی در تولید چرم گاوی مشغول به فعالیت هستند.

 

ولی کارخانه‌هایی که ما به صورت مستقیم با آنها کار می‌کنیم کارخانه های قدیمی و حرفه ای در تولید چرم گاوی هستند و حتی خودمان وارد تولید چرم گاوی شده‌ایم و فروش چرم گاوی رنگی را به صورت عمده انجام می‌دهیم البته حداقلی برای فروش جزئی هم داریم که می‌توانید به صورت مستقیم با مشاور فروش مجموعه ارتباط بگیرید و تمامی سوالاتی که در ذهنتان است را به صورت مستقیم پرسیده و جواب آنها را بگیرید.

فروش چرم گاوی رنگی عمده با قیمتی بسیار مناسب توسط شرکت ما انجام پذیر است و برای خرید عمده آن با ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید