ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی ضخیم اشبالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی بهتر است یا چرم گوسفندی؟تولید کننده چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی ضخیم چیست؟قیمت چرم گاوی ضخیم را از کجا استعلام بگیریم؟

فروش چرم گاوی اشبالت ضخیم در تنوع های مختلفی انجام می ‌گیرد. چرم ‌گاوی اشبالت ضخیم یکی از انواع بهترین چرم هایی است که برای تولید کالاهایی مانند کیف و کفش و کمربند مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید چرم ضخیم اگر چرم حالت اولیه خود را حفظ کند تبدیل به چرم گاوی ضخیم خواهد شد . فروش چرم گاوی اشبالت ضخیم هم به صورت عمده و هم به صورت تکی انجام می گیرد.

فروش چرم گاوی ضخیم اشبالت

چرم گاوی بهتر است یا چرم گوسفندی؟

چرم گاوی ضخیم وست خام حیوانات را با روش ‌های مختلف سنتی و صنعتی تبدیل به چرم می‌ نمایند. تولید چرم طبیعی به روش سنتی نسبت به چرم صنعتی کیفیت بالاتری دارد و قیمت و ارزش آن نیز نسبت به چرم صنعتی زیاد است. چرم گاوی و گوسفندی هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند و نم ی‌توان گفت که نسبت به هم برتری خاصی دارند.

با توجه به این که پوست گوسفند نرم و نازک است از این رو چرمی که تولید می ‌شود نرم و لطیف است اما پوست گاو ضخیم تر و سخت تر است از این رو چرم آنها ضخیم و خشک است. قیمت چرم گاوی از چرم گوسفندی گرانتر است .

مقاومت چرم گاوی بالا است برای ساخت وسایلی که نیاز به مقاومت داشته باشند بهتر است. به علت این که الیاف آنها متراکم است سطح آن صاف می باشد مقاومت و دوام بالاتری دارند. چرم گاوی نیز بیشتر در تهیه کیف و کفش استفاده می شود. چرم گوسفندی نیز چرمی زیبا و با دوامی است که قیمت آن نسبت به چر م‌های دیگر ارزان تر است سطح آن صاف می باشد.

تولید کننده چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی ضخیم ایران یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید چرم ضخیم عملکرد قابل قبولی دارد و در گروه کشورهای رتبه اول در تولید چرم گاوی ضخیم است.

در گذشته انسان ها از پوست حیوانات مختلف برای ساخت وسایل مورد نظر خود استفاده می کردند امروزه نیز همانند گذشته برای ساخت وسایل مدرن نیز از چرم گاوی اشبالت ضخیم استفاده می شود و با توجه به اینکه فروش کالاهای چرمی به صورت انبوه است، از این رو تولید کننده چرم گاوی ضخیم نیز زیاد است و تولید کنندگان مختلفی برای تولید این نوع از چرمها فعالیت می ‌کنند. این نوع از چرم برای کالاهایی مناسب است که دارای مقاومت هستند. کالاهایی مانند کیف و کفش و کمربند را از چرم گاوی اشبالت تولید می نمایند.

تولید کننده چرم گاوی ضخیم فعالیت قابل قبولی دارد و از بهترین تجهیزات اولیه برای تولید چرم استفاده می‌ کند. تولید کننده چرم گاوی اشبالت ضخیم محدود به یک مکان خاص نیست و در اکثر استان های کشورمان این تولیدکنندگان در در حال فعالیت هستند و شعبه ‌های مختلفی از آنها وجود دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید