ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی طبیعی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین نوع چرم گاو برای صادراتمرکز خرید چرم خام گاوی صادراتی

چرم گاوی طبیعی یکی از بهترین چرم های صادراتی کشور ایران است که در سراسر نقاط کشور از آن استفاده می شود. فروش چرم گاوی طبیعی با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارد به طور عمده و خرده انجام می شود.

 

البته فروش عمده این چرم های گاوی به ابعاد آن ها نیز وابسته است. به طور کلی فروشندگان برتر این چرم های گاوی طبیعی را با بالاترین سطح کیفی و ارزان ترین قیمت می فروشند. همچنین فروش چرم گاوی صادراتی به دلیل سطح کیفی بالایی این چرم ها محبوبیت بیشتری دارد.

فروش چرم گاوی طبیعی صادراتی

بهترین نوع چرم گاو برای صادرات

یکی از مهم ترین و بهترین نوع چرم های گاوی که برای صادراتی استفاده های گسترده ای دارد، چرم گاوی اشبالت است. همانطور که می دانید چرم گاوی از چندین لایه تشکیل می شود و چرم اشبالت گاوی فقط از یکی از این لایه ها به دست می آید. این چرم وزنی مورد قبول دارد و استفاده از آن در صنایع گوناگونی انجام می شود. همچنین انعطاف پذیری و طبیعی بودن این چرم باعث شده تا سالانه بخش عمده ای از تولیدات این نوع چرم گاوی اشبالت به کشور های دیگر صادر شود.

 

چرم جیر نیز نوعی دیگر از این چرم های درجه یک می باشد که سطح کیفی آن نسبت به چرم های دیگر بسیار بالاتر است، این چرم نیز از لایه دیگر چرم گاوی طبیعی به دست می آید و بعد از چرم اشبالت از کاربرد های بسیار زیادی برخوردار است، این چرم نیز در اغلب اوقات به کشور های دیگر صادر می شود.

 

چرم نبوک نیز چرمی دیگر است که بعد از چرم اشبالت در رتبه های برتر انواع چرم گاوی قرار می گیرد. این چرم را می توان به راحتی استفاده کرد و قیمت آن نسبت به چرم های دیگر ارزان تر است . همچنین وزن آن نسبت به چرم های دیگر سبک تر است و به همین دلیل استفاده از آن در صنایع کفش و کیف بسیار گسترش یافته است.

 

بهترین نوع چرم گاوی برای صادرات

مرکز خرید چرم خام گاوی صادراتی

مراکز خرید چرم خام صادراتی گاو را به روش های گوناگونی خرید و فروش می کنند. به طور کلی این مراکز خرید چرم گاوی عمده را بیشتر به صورت مستقیم و اینترنتی انجام می دهند. در این روش قیمت چرم گاو تا حدامکان کاهش می یابد. دو عامل مهم وجود دارد که سبب کاهش قیمت چرم گاوی می شوند. کاهش هزینه های حمل و نقل و کاهش تعداد واسطه ها جزو این دو عامل مهم می باشند.

 

روش دیگری نیز برای خرید چرم گاوی وجود دارد که آن را با خرید سفارشی می شناسند، در خرید سفارشی نیز متقاضی می تواند سریع ترین روش خرید را داشته باشد و از بهترین خرید خود برخوردار شود.

 

 

مرکز خرید چرم خام گاوی صادراتی

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید