ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی عمده | قیمت روز آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره بازار داغ این چرمفروش چرم گاوی صادراتیفروش چرم گاوی عمده به قیمت کارخانه تولیدی
فروش چرم گاوی

فروش چرم گاوی در بازارهای ایران و در بازارهای جهانی و بین‌المللی بسیار داغ است. این چرم به علت محبوبیت بسیار زیاد در بین مردم و تاجران، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر جزو پرفروش ترین چرم های طبیعی در ایران و جهان محسوب می‌شود. در بازارهای بین‌المللی چرم های طبیعی ایرانی و چرم‌گاوی ایرانی محبوبیت زیادی دارد بیشترین صادرات چرم گاوی به کشورهای همسایه و بعضاً به کشورهای اروپایی حتی بوده. ترکیه هم که به صورت خام، چرم گاوی را از ما خریداری می‌کند. متاسفانه چرم خام گاوی ایرانی را خریداری و آن را تبدیل به اکسسوری  های زیبا می کند و دوباره آن محصولات را به ایران صادر می کند.فروش چرم گاوی

درباره بازار داغ این چرم

بازار داغ چرم‌ گاوی همانطور که گفته شد، حتی در کشورهای خارجی هم طرفدار زیادی دارد. خوشبختانه کشور ما ایران به یکی از قطب های تولید چرم طبیعی تبدیل شده است و از سالیان دور به تولید این چرم می‌پرداختند. مثلاً چرم های تبریز، مشهد و تهران از چرم های معروف و قدیمی در بین طرفداران چرم گاوی هستند.

در حال حاضر شهرهایی که نام برده شد در حال تولید و فروش چرم گاوی هستند ولی شهرهایی مثل اصفهان و همدان هم به صورت کم، در حال تولید چرم طبیعی به خصوص چرم گاوی طبیعی هستند. البته متاسفانه خبرهای جدیدی به دست ما رسیده که صادرات چرم طبیعی ایرانی نسبت به ده سال گذشته حدود ۳۰۰ درصد کاهش داشته و این خبر خوبی نیست. چون چرم خام گاوی و کلاً چرم‌طبیعی محصولی است که ارزآوری کاملاً بالایی دارد و باعث می شود تا ارز زیادی وارد کشور ما شود.فروش چرم گاوی

فروش چرم گاوی صادراتی

در بین همه تولیدات چرم های طبیعی ایرانی انواع مختلفی را فقط می توان صادرات کرد یکی از آنها چرم گاوی صادراتی است که این چرم فقط مخصوص صادرات تولید می شود و با فرمول خاص و کیفیت ای درجه یک کار تولید این چرم انجام می شود.

هدف ما از ایجاد بستری مناسب برای ارتباط با تاجران و صادرکنندگان چرم این است که صادرات چرم ایران رونق بالایی پیدا کند. سال ۱۳۹۱ بهترین سال صادرات چرم ایران بود ولی متأسفانه از آن سال به بعد صادرات چرم به طور چشمگیری کاهش پیدا کرد.

در حال حاضر اگر اراده کنیم و بخواهیم می توانیم چرم را صادرات کنیم. فروش چرم گاوی ایران در بسیاری از کشورهای بزرگ جهانی در حال انجام است. تاجرانی که قصد صادرات چرم را دارند کشورهایی مثل هند، ایتالیا، ترکیه، هنگ‌کنگ، پاکستان و حتی عراق، آذربایجان، افغانستان، قزاقستان و چین  بهترین مسیر ها و کشورها برای صادرات چرم طبیعی ما هستند. در حال حاضر مشکلاتی برای صادرات چرم گاوی طبیعی و چرم طبیعی وجود دارد که امیدوار هستیم تا با همکاری تاجران عزیز و شرکتهای صادرات چرم رونقی را در این زمینه ایجاد کنیم.فروش چرم گاوی

فروش چرم گاوی عمده به قیمت کارخانه تولیدی

خوشبختانه در همه استانها مراکزی وجود دارند که به فروش چرم گاوی مشغول هستند ولی این مراکز بیشتر مخصوص افرادی هست که قصد خرید جزئی چرم در حدوداً یک طاقه، دوطاقه را دارند.

افرادی هستند که کارگاه های تولیدی یا تولیدی های بزرگ ترین را دارند و میخواهند چرمی را خریداری بکند که در خرید عمده سودی نصیب آنها شود. این تولیدکنندگان دنبال چرم طبیعی ای هستند که قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارد و بعضی از تولیدکنندگان دنبال فقط، کیفیت بالا یک چرم هستند و قیمت برای آنها مهم نیست.

ما برای نظرات شما احترام قائلیم و با افتخار اعلام می کنیم هر چرمی را در هر رنج قیمتی که مدنظرتان است می توانیم تولید کنیم و برای شما عرضه کنیم.

 

برای خرید عمده حتماً به مرکزی یا شرکت بازرگانی مراجعه کنید که به فروش چرم گاوی عمده به قیمت کارخانه تولیدی مشغول هستند. شرکت ما هم در حال فعالیت برروی این زمینه است و شما می توانید برای خرید چرم گاوی عمده با مسئولان فروش ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید