ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی فلوتر به قیمت تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی فروش چرم گاوی فلوتربزرگترین مرکز خرید عمده چرم فلوتر گاو به قیمت تولیدیفروش چرم گاوی فلوتر از کارخانه تولیدیخرید چرم فلوتر عمده و کاربرد آن
فروش چرم گاوی فلوتر

فروش چرم گاوی فلوتر، یکی از مواردی است که در سالهای اخیر به شدت مورد استقبال و توجه مراکز تولیدی چرم قرار گرفته است. این چرم بسیار پرکاربرد است و مصرف کنندگان هم استقبال بسیار زیادی را از آن داشته اند. به همین دلیل لازم است حتما آن را بشناسید و از آن استفاده نمایید.فروش چرم گاوی فلوتر

نمایندگی فروش چرم گاوی فلوتر

این نوع چرم دارای آمار فروش بسیار بالایی است و کاربرد های فراوانی هم دارد. از جمله اینکه:

  1. استفاده در پوشاک مردانه و زنانه
  2. روکش بسیاری از کفش ها و همچنین ست های چرم
  3. استفاده در صندلی های اداری و خانگی
  4. استفاده به عنوان روکش های مبلمان؛ به خصوص مبلمان مجلل و سلطنتی
  5. روکش صندلی های اتومبیل
  6. کیف های چرمی شامل کیف های اداری، مدارس و همچنین کیف لپ تاپ و ساک های باشگاهی
  7. استفاده بر روی چمدانها و ساک های مسافرتی
  8. استفاده خالص از این نوع چرم بر روی اکسسوری ها و وسایل زینتی

بنابراین همانطور که مشاهده می کنید، چرم فلوتر از جمله مواد اولیه بسیار مورد نیاز در صنعت تولیدی کشور می باشد و دلیل آمار بالای فروش چرم گاوی فلوتر نیز همین است. این نوع چرم در رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند.

همچنین دانه های فلوتر گاهی اوقات ریز، گاهی معمولی و گاهی هم درشت هستند. معمولا ماشین ها و تجهیزات چرمی، نوع درشت آن را بیشتر تولید می کنند که دلیل آن هم زیبایی خیره کننده آن است.

فروش چرم گاوی فلوتر

بزرگترین مرکز خرید عمده چرم فلوتر گاو به قیمت تولیدی

قطعا پس از دانستن مزایا و کاربرد های چرم فلوتر، قطعا به دنبال مرکزی معتبر جهت خرید و تهیه چرم گاوی مورد نیاز خود هستید. مرکزی که قیمت مناسب را با کیفیتی بالا ارائه دهد و همچنین با مهارت و تجربه کافی در حوزه خرید و فروش چرم گاوی فلوتر، شما را راهنمایی کند. شرکت ما دقیقا مطابق با خواسته و نیاز شما، چرم گاوی فلوتر با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. خرید از شرکت ما، چیزی به غیر از رضایتمندی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

فروش چرم گاوی فلوتر به صورت عمده انجام پذیر است و شما میتوانید سفارش تولید آن را بدهید و حتی می توانید رنگ بندی مورد نظر خود را تعیین کنید و حتی می‌توانید دانه‌های آن را انتخاب کنید که دانه های چاپ شده بر روی چرم ریز باشند یا درشت باشند. ما تمامی این موارد را در تولید چرم گاوی فلوتر انجام می‌دهیم تا بهترین مدل چرم را در قیمت تولید به شما مشتری عزیز عرضه کنیم.

اگر خواسته باشید اطلاعات کلی بدانید حدوداً ضخامت این چرم ۲ میل است. در ضخامت های کمتر و بیشتر هم می توانید این چرم را به شرکت ما سفارش دهید تا ما برای شما این چرم را تولید کنیم.

فروش چرم گاوی فلوتر

فروش چرم گاوی فلوتر از کارخانه تولیدی

کارخانه های تولید کننده چرم گاوی فلوتر مطمئناً در تیراژهای هزار و دو هزار پا چرم را تولید نمی کنند، بلکه در تیراژهای بالای ۲۰ هزار پا چرم را تولید می‌کنند و به بازار عرضه می‌کنند. عرضه کننده اصلی چرم گاوی فلوتر به بازار و به تولیدی ها مطمئنا شرکت های بازرگانی هستند که در امر بازرگانی کارخانه ها مشغول به فعالیت هستند و جزئی از کارخانه‌های تولیدی حساب می‌شوند و در معنای دیگر می توان به آن ها دفتر فروش کارخانه های چرم سازی هم گفت.

حال اگر خواسته باشید از شرکت‌بازرگانی ما که فروش چرم گاوی فلوتر را از کارخانه تولیدی آن انجام می دهد، خرید این چرم را انجام دهید، به شما اطلاعات کامل در رابطه با این چرم که به صورت عمده به فروش میرسد می‌دهیم.

به طور کلی لطیف بودن و نرم بودن در چاپ فلوتر را همه می دانند. منظور ما این است که چرم فلوتر دارای این مزیت ها است. تولید آن را اگر خواسته باشید میتوانیم با پوست‌های بسیار بسیار درجه یک و عالی که از کشتارگاه های صنعتی دباغی می شوند انجام دهیم. حتی میتوانید به ما سفارش دهید که با کیفیت متوسط و ضعیف آن را تولید کنیم که از پوست های کم کیفیت تر استفاده خواهیم کرد ولی سعی می کنیم تا کیفیت را بسیار ضعیف نکنیم و کیفیت متوسط رو به بالا را به شما تحویل دهیم.

در قسمت بعد و بخش بعد میخواهیم در رابطه با این چرم بیشتر توضیح دهیم و کاربرد آن را هم به شما اعلام کنیم.فروش چرم گاوی فلوتر

خرید چرم فلوتر عمده و کاربرد آن

ما همیشه در هر مقاله ای که در سایت یا در هر شبکه اجتماعی که انتشار می‌دهیم به شما اعلام می‌کنیم که حتماً و حتماً اطلاعات کامل نسبت به آن چرمی که می خواهید در محصول مورد نظر تان استفاده کنید داشته باشید.

مثلاً در فروش چرم گاوی فلوتر توسط شرکت ما از شما سوالاتی در رابطه با ضخامت رنگ بندی چاپ و… می شود که اگر آنها را ندانسته باشید و اطلاعاتتان نسبت به این مسائل ضعیف باشد نخواهید توانست جواب درستی به ما بدهید و شاید در خرید به مشکلاتی بخورید.

در رابطه با کاربرد این چرم میخواهیم به شما اعلام کنیم که مزیت هایی که گفته شد مثل لطافت این چرم و نرم بودن و یک نواخت بودن این چرم در چاپ آن باعث می شود تا مشتری های خاص زیادی را داشته باشد که محصولات بسیار خاصی را تولید و به بازار عرضه می کنند.

این چرم را میتوانید در تولید کفش استفاده کنید. بیشترین استفاده چرم گاوی فلوتر در تولید کیف انجام میشود. در بعضی موارد هم میبینید که در کمربند های زنانه و مردانه از چرم گاوی فلوتر در چاپ ریز آن استفاده می کنند.

در رابطه با ضخامت چرم گاوی فلوتر نمی‌توان یک ضخامت دقیق را به شما اعلام کرد و همان ضخامت را به شما ارائه کرد چون در هر پروسه تولید ضخامت های مختلفی تولید می شوند که مخصوص محصولات مختلفی هستند.

در فروش چرم گاوی فلوتر توسط شرکت ما زمانی می شود که آنرا موجود نداشته باشیم بنابراین آن را برای شما به صورت سفارشی در رنگی که می‌خواهید تولید می‌کنیم. از لحاظ زمان بندی حدوداً دو هفته طول می‌کشد تا چرم ها تولید و برای شما ارسال شوند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید