ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی نبوک عمده در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش چرم گاوی نبوک و نکات مهم آنروش تمیز کردن این چرمقیمت فروش چرم گاوی نبوک عمده
فروش چرم گاوی نبوک

فروش چرم گاوی نبوک در شرکت ما به صورت عمده انجام می شود و در صورت سفارش بالا تولید می گردد. پس در این صورت شما خریدی که انجام میدهید سود بالایی می‌برید. چون این خرید را از واسطه انجام ندادید و از شرکتی که تولید و فروش این چرم را دارد خرید کرده اید. در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی را در رابطه با چرم نبوک گاوی عرض کنیم.فروش چرم گاوی نبوک

فروش چرم گاوی نبوک و نکات مهم آن

به طور کلی می‌توان چرم‌ گاوی نبوک را جزو مرغوبترین چرم های گاوی دانست. شما می‌توانید این چرم را به صورت ساده و حتی طرح دار سفارش دهید. اگر تا به حال چرم نبوک را از نزدیک دیده باشید سطح مخملی شکل دارد. این به دلیل آن است که این چرم از لایه ای به نام لایه تاپ گرین تولید و پرداخت می شود. از لحاظ شکل و ظاهر مانند جیر و اشبالت هم هست ولی اینکه بگویید کیفیت هم یکسان هست کاملاً اشتباه کرده‌اید چون کیفیت چرم گاوی نبوک عالی است.

بازرگانی هایی که فروش چرم گاوی نبوک را به صورت عمده انجام می‌دهند، مطمئناً این چرم را در کیفیت های بالایی عرضه می کنند. حداقل خرید این مدل چرم یک بسته است.

در نظر داشته باشید که این چرم جزو دسته بندی چرم های خاص هم محسوب می شود. این چرم را به راحتی می توان برای تولید و فرآوری کفش و …. استفاده کرد.فروش چرم گاوی نبوک

روش تمیز کردن این چرم

هر چرمی را با روش‌های مختلفی می‌توان تمیز کرد. در وهله اول شما باید همیشه از چرم به خوبی نگهداری کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. ولی شاید زمانی نیاز داشته باشید که این چرم را تمیز کنید بنابراین آموزشی را گذاشته ایم تا کاملاً متوجه شوید که چگونه می شود این چرم را تمیز کاری کرد. شرکت  هایی که فروش چرم گاوی نبوک را انجام میدهند آموزش هم دارند.

زمانی که قصد آن را داشتید که چرم گاوی نبوک را تمیز کنید اول باید با پارچه یا دستمال نمناک ای گرد و غبار روی چرم را بگیرید بعد از این مرحله باید اسپری این مخصوص چرم نبوک خریداری کنید تا کاملاً تمیز شود.

فروش چرم گاوی نبوک

قیمت فروش چرم گاوی نبوک عمده

زمانی که میخواهید این چرم را خریداری کنید. دقت داشته باشید این چرم رنگ بندی هم دارد و در رنگ بندی تیره و روشن قابل عرضه به شما مشتری عزیز است.

قیمت به خودتان بستگی دارد، شاید شما درخواست چرمی با کیفیت متوسط کنید و یا شاید چرمی را بخواهید که کیفیت بسیار بالایی دارد و یا حتی این چرم را برای صادرات بخواهید. برای هر کدام از قیمت های متفاوتی وجود دارند.

البته مقدار و حجم خرید شما بسیار مهم است به خصوص شرکت ما در هنگام فروش چرم گاوی نبوک حتماً به حجم سفارش شما دقت می کند، و بر این اساس قیمت مناسبی را به شما اعلام خواهد کرد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید