ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاو مویی تزیینی | قیمت تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چرم گاو مویی تزیینیخرید چرم گاوی تزیینی بصورت عمده
چرم گاو مویی تزیینی

چرم گاوی دارای انواع متفاوتی است به همین دلیل توانسته است بازار مصرف چرم را در دست گیرد. استفاده از چرم گاوی به محصولاتی مانند کیف، کفش و … محدود نمی شود بلکه از آن برای تزیین فضای خانه و یا مبلمان نیز استفاده می شود. چرم گاو مویی تزیینی در واقع همان پوست گاو است که بعد از طی کردن مراحل فراوری برای تزیین کفپوش، مبل و … مورد استفاده قرار می گیرد.

چرم گاو مویی تزیینی

انواع چرم گاو مویی تزیینی

چرم گاو مویی تزیینی

این چرم داری تقسیم بندی های مختلفی است. اولین تقسیم بندی آن بر اساس نوع کیفیت آن است. این نوع چرم از نظر کیفیت ۳ درجه متفاوت دارد که درجه یک بهترین و درجه ۳ بدترین آن است. دسته بندی دیگر  چرم گاو مویی تزیینی بر اساس اندازه آن است که آن نیز به سه دسته بزرگ، متوسط و کوچک تقسیم می شود. در نهایت چرم گاوی تزئینی را نیز می توان بر اساس رنگ به دو دسته سفید-مشکی و یا کرم- قهوه ای تقسیم کرد. تقسیم بندی های زیر می تواند به خریداران کمک کند که بسته به نوع فضای خانه و رنگ حاکم بر آن چرم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

خرید چرم گاوی تزیینی بصورت عمده

چرم گاو مویی تزیینی

همانطور که گفته شد چرم گاو مویی تزیینی از نظر کیفیت به دسته های مختلفی تقسیم می شود. تشخیص درجه کیفی این نوع چرم کار دشواری است پس باید از فروشگاهی قابل اعتماد خرید صورت گیرد. چرم آرسس یک شرکت بازرگانی معتبر و صاحب نام است که سالیان طولانی به صورت تخصصی در حوزه چرم گاوی مشغول به فعالیت است. شرکت چرم آرسس چرم گاوی تزیینی را به صورت عمده و با نازلترین قیمت به فروش می رساند. از طرفی این شرکت تولیدی امکان خرید و فروش اینترنتی را نیز فراهم کرده است.

برای مشاوره و سفارش این چرم با ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید