ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت آجر نما امروز

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت آجر نماانواع آجر نماقیمت هر متر مربع آجر نماقیمت آجر نما سفیدقیمت آجر نما ۵ سانتیقیمت آجر نما زردقیمت آجر قرمز نماقیمت بروز آجر نسوز نماقیمت آجر سفالقیمت آجر نسوزقیمت آجر ۷ سانتی سفید نماقیمت آجر نسوز نما شاموتیبهترین آجر نمای ساختمانقیمت آجر فشاری
مجموعه بزرگ ایلیا آجر قیمت آجر نما را در یک لبیست کامل به مشتریان خود ارائه میکند.

قیمت آجر نما امروز را در لیست قیمت بروز مجموعه ایلیا آجر مشاهده کنید. برای دریافت و مشاهده این لیست قیمت بروز می توانید با ما ارتباط بگیرید.به روزترین لیست قیمت آجر نما توسط مجموعه ایلیا آجر ارائه می شود.

لیست قیمت آجر نما

دریافت و مشاهده لیست قیمت آجر نما یکی از ضرورت‌ها و پیش نیازهای خرید آجر نما می‌باشد. چرا که شما با توجه به بودجه‌ای که دارید می‌توانید به خرید آجر نما بپردازید.

در لیست قیمت شما می‌توانید مدل آجر، کد آن، ابعاد و قیمت هر کدام را مشاهده کنید. البته لازم به ذکر است که مجموعه ما لیست قیمتی آپدیت و به روز را به شما ارائه می‌دهد پس نیازی به استعلام مجدد قیمت‌ها نیست.

شما می‌توانید لیست قیمت گروه صنعتی ایلیا آجر را به صورت آنلاین یا آفلاین مشاهده کنید. برای دریافت فایل این لیست باید با ما تماس بگیرید تا مشاوران مجموعه جدیدترین فایل لیست قیمت را برای شما ارسال کنند.

بهتر است پیش از دریافت و مشاهده لیست قیمت آجر نما ابتدا کاتالوگ محصولات را مشاهده کنید. زیرا شما باید اول مشخص کنید که چه نوع آجر نما را می‌خواهید خریداری کنید.

پس از بررسی و انتخاب آجر به لیست قیمت مراجعه کنید و با توجه به مدل و کد محصول قیمت آن را از لیست مشاهده کنید.

به این صورت شما می‌توانید خریدی بهتر را برای خود رقم بزنید. البته در تمامی مراحل خرید از مشاهده محصولات در کاتالوگ تا ثبت سفارش، می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید تا به شما مشاوره‌ای دوستانه جهت کسب تجربه‌ای بهتر ارائه بدهند.مجموعه ایلیا آجر انواع آجر نما را به صورت دسته اول به مشتریان خود عرضه می کند.

انواع آجر نما

آجر نما دارای تنوع و طرح‌های گوناگون و زیادی است. این تنوع در طرح، رنگ و ابعاد قابل مشاهده می‌باشد.

گوناگونی انواع آجر نما باعث شده تا با استفاده از آجر به توان در ظاهر ساختمان نمایی فوق العاده را پدید آورد.

گروه صنعتی ایلیا آجر در کارخانجات خود انواع مختلف و بسیار زیادی از آجر نما را با تنوعی بالا به تولید و فروش می‌رساند. از انواع آجرنما تولید شده توسط مجموعه ما می‌توان به آجر نما نسوز، قزاقی، لعابی، آنتیک، تایل و… اشاره کرد.

ایلیا آجر با تولید انواع آجر نما در ابعاد و رنگ‌های مختلف توانسته تنوعی بی نظیر را برای شما پدید آورد. شما می توانید با استفاده و یا ترکیب چند نوع آجر، نمایی زیبا و قابل تحسین را پدید آورید.

البته به خاطر داشته باشید که در تمامی پروسه خرید مشاوران و کارشناسان فروش ما آماده خدمت و پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند. تا بتوانید بدون هرگونه دغدغه به خریدی راحت بپردازید.

پس معطل نکنید و همین الان با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاورین ما شما را نسبت به مجموعه و محصولاتمان آگاه کنند.شما می توانید قیمت هر متر مربع آجر نما را با مشاهده لیست قیمت ما بدست آورید.

قیمت هر متر مربع آجر نما

طبیعتا شما پیش از خرید آجر نما باید متراژ پروژه و یا ساختمان خود را مشخص کنید تا بتوانید بخرید آجر جهت نمای ساختمان بپردازید.

شما برای به دست آوردن قیمت نهایی آجر نما باید متراژ را به مشاورین فروش ما اعلام کنید تا به شما قیمت نهایی محصول را بگویند.

البته ما در لیست قیمت آجر نما قیمت هر مدل آجر را بر اساس متر مربع نیز محاسبه کرده‌ایم. از این رو امکان این را پدید آورده‌ایم تا شما بتوانید خودتان به راحتی قیمت نهایی آجر را محاسبه کنید.

خوب است بدانید که شما بدون ضرب و تقسیم می توانید راحت‌تر قیمت آجرها را بر اساس متر مربع دریافت کنید. بدین صورت که با مشاوران یا کارشناسان گروه صنعتی ایلیا آجر تماس می‌گیرید تا آنها قیمت محصول مورد نظر شما را به صورت متر مربع به شما اعلام کنند.

به هر روش که راحت‌تر هستید می‌توانید به قیمت محصولات ما دسترسی پیدا کنید. و شرکت ایلیا آجر در تلاش است تا بتواند راحت‌ترین مسیرها را جهت خریدی بهتر برای شما به ارمغان آورد.ایلیا آجر بزرگترین تولید کننده اجر نما سفید در ایران می باشد.

قیمت آجر نما سفید

طبیعتاً رنگ سفید می تواند نمایی زیبا را برای ساختمان شما پدید آورد. شما در طراحی و یا اجرای نمای مدرن می‌توانید از آجر نما با رنگ سفید استفاده کنید.

در کاتالوگ ما تصاویر انواع آجر نما به همراه رنگ بندی مختلف قرار گرفته است تا شما بتوانید راحت‌تر نمای آجرها را مشاهده کنید.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم تا جهت مشاهده تصاویر و یا خرید آجر نما سفید به کاتالوگ ما مراجعه کنید.

البته اگر قصد خرید و استعلام قیمت آجر نما سفید را دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید. تا به صورت جداگانه انواع آجر نما با این رنگ به همراه قیمت جدید برای شما ارسال شود.

شما می‌توانید در کنار آجر نما سفید از آجرهای دیگر استفاده کنید تا بتوانید نمایی بهتر را در ساختمان خود ایجاد کنید. اگر در این مورد نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید روی کمک ما حساب کنید و با ما تماس بگیرید.

آجر نما سفید رنگ بیشتر در نماهای مدرن و لوکس به کار می‌رود. زیرا رنگ سفید، رنگی زیبا برای نمای ساختمان می باشد که پس از اجرای نمای ساختمان می‌توانید به زیبایی خلق شده در نما پی ببرید.انواع آجر نما 5 سانتی با ارزان ترین قیمت توسط مجموعه ایلیا آجر به فروش می رسد.

قیمت آجر نما ۵ سانتی

آجر نما ۵ سانتی دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود می‌باشد. و در مواردی به کار گرفته می‌شود.

خوب است بدانید ما این مدل آجر را نیز به تولید می‌رسانیم تا بتوانیم نیاز بازار را به آجر ۵ سانتی برطرف کنیم.

اگر شما جز افرادی هستید که قصد خرید آجر ۵ سانت را دارد باید با ما تماس بگیرید تا نمونه تصاویر به همراه قیمت برای شما ارسال شود.

شما می‌توانید از این نوع آجر در نمای ساختمان استفاده کنید. البته اگر برای خرید و یا استفاده این محصول نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل در این زمینه راهنمایی کنیم.ایلیا آجر قیمت پر کاربردترین آجر نمای زرد به در لیست قیمت به شما ارائه می کند.

قیمت آجر نما زرد

در بالاتر و پیش از این به آجر نما سفید پرداختیم و از کاربرد آن در ساختمان‌های مدرن سخن به عمل آمد.

اکنون در کنار آجر نما سفید به شما آجر نما با رنگ زرد را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که استفاده از این رنگ می‌تواند تنوعی در محیط شهر به وجود آورد.

همچنین توجه داشته باشید که ایجاد نمای ساختمان با رنگی متفاوت و زیبا می‌تواند باعث خاص‌تر به نظر رسیدن ساختمان شما شود.

ما آجرهای مختلفی را در رنگ زرد به تولید رسانده‌ایم تا شما بتوانید هر مدل آجری را که می‌خواهید در رنگ زرد بخرید.

برای دریافت قیمت آجر نما زرد و مشاهده آجر های موجود با این رنگ می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین شرکت بدون معطلی تصاویر را به همراه قیمت برای شما ارسال کنند.شما می توانید قیمت آجر نمای قرمز رنگ را از لیست قیمت آجر نما مشاهده کنید.

قیمت آجر قرمز نما

بی شک می توان گفت که آجر نما به رنگ قرمز از محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین آجرنماها می‌باشد. برای پی بردن به این موضوع کافیست نماهای آجری شهرا مشاهده کنید تا به کاربرد بسیار بالای آجر نمای قرمز پی ببرید.

ما نیز آجر نما قرمز را در دستور تولید و فروش قرار دادیم تا بتوانیم به شما نوع آجر را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب ارائه کنیم.

برای مشاهده تنوع آجر نما قرمز می توانید به مشاهده کاتالوگ ما بپردازید. در کاتالوگ ما می‌توانید ببینید که تعداد بسیاری از آجرها با این رنگ به تولید رسیده‌اند.

ما در کنار کاتالوگ به شما در لیست قیمت آجر نما قیمت انواع آجر نمای قرمز را ارائه می‌دهیم. پس شما می‌توانید در لیست قیمت به بررسی قیمت این آجرها پرداخته و سپس جهت خرید آن با ما ارتباط بگیرید.قیمت بروز آجر نسوز نما را با ضمانت قیمت به مشتریان ارائه می کنیم.

قیمت بروز آجر نسوز نما

بارها و بارها به کاربردهای بی‌نظیر آجر نسوز نما پرداخته‌ایم و از دوام و ماندگاری بالای آن سخن به میان آورده‌ایم.

خوب است بدانید که آجر نسوز نما جزو پرفروش‌ترین محصولات گروه صنعتی ایلیا آجر می باشد. در کنار ویژگی‌های ظاهری و دوام آن می‌توان به قیمت منصفانه و بسیار عالی آن اشاره کرد.

آجر نسوز نما با قیمت بسیار مناسب خود توانسته به یکی از محبوب‌ترین آجر نما در میان مشتریان ما تبدیل شود.

شما برای استعلام قیمت به روز این نوع آجر می‌توانید لیست قیمت ما را مشاهده و یا به جهت اطمینان بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید. تا جدیدترین قیمت آجر نسوز نما به شما اعلام شود.

ما هم سعی بر این داریم تا بتوانیم آجر نسوز نما را با پایین‌ترین قیمت به بازار‌های داخلی و خارجی ارائه دهیم. تا تمامی مشتریان بتوانند بدون دغدغه و بدون نیاز به مقایسه، به خرید آجر نسوز نمای با کیفیت ما بپردازند.قیمت انواع آجر سفال در لیست قیمت مجموعه ما قرار گرفته است.

قیمت آجر سفال

آجر سفال نوعی مصالح ساختمانی می‌باشد که از زمان‌های گذشته برای ساخت دیوارها از آن استفاده می‌شود. از مهمترین مواد اولیه‌ای که در ساخت آجر سفال به کار گرفته می‌شود خاک رسی و خاک سفال می‌باشد.

از خصوصیات آجر سفال جذب کم آن و وزن سبک آن می‌باشد. به دلیل اینکه وزن آجر سفال کم می‌باشد سرعت عمل و کار، بیشتر خواهد شد.

با توجه به استفاده فراوان این محصول و فروش گسترده آن، گروه صنعتی ایلیا آجر تولید این آجر را به صورت مداوم انجام می‌دهد.

از همین بابت قیمت آجر سفال را باید در لیست قیمت آجر نما مشاهده کنید تا از جدیدترین قیمت آجر سفال مطلع و آگاهی یابید.

شما در لیست قیمت ما می توانید به راحتی قیمت انواع آجر سفال را مشاهده و پیدا کنید. در صورت درخواست مشتری، مشاوران فروش ما می‌توانند قیمت این محصول را با استعلام از کارخانه به مشتریان اعلام کنند.قیمت آجر نسوز را در لیست قیمت کامل و جامع ایلیا آجر قرار داده ایم.

قیمت آجر نسوز

لیست قیمت آجر نما مجموعه ایلیا آجر شامل قیمت به روز تمامی آجرها حتی شامل آجر نسوز هم می شود.

شما در کاتالوگ مجموعه ما می‌توانید انواع مختلفی از آجرهای مختلف را که توسط خودمان به تولید می‌رسد مشاهده کنید. سپس در لیست قیمت کامل و جامع شرکت ما می توانید به بررسی قیمت انواع آجرهای مختلف موجود در بازار بپردازید.

ما در لیست قیمت خود قیمت انواع آجر نسوز را برای شما گردآوری کرده‌ایم. تا برای استعلام و دریافت قیمت آجر نسوز بتوانید تنها با یک فایل نسبت به قیمت‌ها مطلع شوید.

این فایل به دو صورت اینترنتی و آفلاین در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. برای دریافت جدیدترین لیست قیمت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی و این لیست در اختیار شما قرار گرفته شود.انواع آجر 7 سانتی سفید نما با پایین ترین قیمت به مشتریان ارائه می شود.

قیمت آجر ۷ سانتی سفید نما

امروزه وقتی می‌خواهید خرید آجرنما را انجام دهید شاید در میان آجرهای مختلف نام آجر ۷ سانتی سفید را بشنوید.

منظور از آجر ۷ سانتی آجری می‌باشد که عرض آن به اندازه ۷ سانتی‌متر باشد. در بین انواع آجر ۷ سانتی جهت اجرای نما، آجر ۷ سانتی سفید می تواند جزو بهترین گزینه‌ها برای شما قرار بگیرد.

چرا که آجر ۷ سانتی سفید می تواند ساختمان شما را تبدیل به ساختمانی به روز و شکیل کند. همچنین از مزیت‌های دیگر آجر ۷ سانتی سفید می‌توان به جذب بسیار پایین و عایق حرارت بودن آن اشاره کرد.

ما خرید این نوع آجر و به کار بردن آن را در نمای بیرونی و حتی داخلی ساختمان به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر مشتاق و علاقمند به خرید آجر نما ۷ سانتی سفید شده‌اید به لیست قیمت شرکت ما سر بزنید تا قیمت این آجر را مشاهده کنید. سپس جهت خرید باید با ما تماس بگیرید تا سفارش شما ثبت شود.ما آجر نسوز نما شاموتی را در کنار انواع آجر نسوز نما به فروش می رسانیم.

قیمت آجر نسوز نما شاموتی

در میان انواع آجر نسوز ممکن است نام آجر نسوز شاموتی بیشتر به گوش شما آشنا باشد. آجر نسوز شاموتی را می‌توان حتی در نمای ساختمان به کار برد. زیرا یک طراحی حرفه‌ای به علاوه آجر نسوز شاموتی می‌توانند باعث خلق نمایی بسیار زیبا در ساختمان شما شوند.

بارها به مزیت‌های آجر نسوز شاموتی پرداخته‌ایم و از کاربردهای فراوان آن زیاد سخن گفته شده است. شما می توانید با خواندن مقالات سایت ما به کاربرد و ویژگی‌های منحصر به فرد این آجر پی ببرید.

  1. بیشتر بخوانید: فروش آجر نما نسوز شاموتی

برای خرید آجر نسوز نما شاموتی ابتدا به لیست قیمت آجر نما مراجعه کنید تا نسبت به قیمت این نوع آجر مطمئن شوید. سپس می‌توانید جهت دریافت موجودی و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

ما آجر نما نسوز شاموتی را در انواع مختلفی برای شما به تولید رسانده‌ایم. تا بتوانید با خرید و استفاده از این آجر به پدید آوردن نمایی بهتر و زیباتر فکر کنید.شما می توانید برای خرید بهترین آجر نمای ساختمان با ما تماس بگیرید.

بهترین آجر نمای ساختمان

امروزه سوال برخی از افراد و مشتریان ما در مورد بهترین آجر نمای ساختمان می‌باشد.

معمولا سازندگان علاقه دارند تا برای پروژه و ساختمان خود نمایی زیباتر و خاص‌تر از دیگران ایجاد کنند. می توان گفت به همین دلیل به دنبال بهترین آجر نما می‌باشند تا بتوانند بهترین نما را در محیط شهری بسازند.

برای داشتن نمایی زیبا و منحصر به فرد به سلیقه و طراحی خوب نیاز است. البته اجرای نما جزو یکی از مهم‌ترین مراحل در زیبایی ظاهر ساختمان به شمار می‌رود.

به طور کل شما می‌توانید روی کمک مشاوران فروش مجموعه ایلیا آجر برای داشتن انتخابی بهتر حساب باز کنید. مشاوران مجموعه ما نیز آماده کمک به شما در انتخاب بهترین آجرنما می باشند. پس همین الان با ما تماس بگیرید تا این فرصت را از دست ندهید.

اگر در مورد بهترین آجر نمای ساختمان به توافق رسیدید می توانید قیمت آن را در لیست قیمت آجر نما مشاهده کنید. تا بتوانید دست به خریدی عاقلانه و بهتر بزنید.آجر فشاری را با قیمتی باورنکردنی به بازار ایران عرضه و پخش می کنیم.

قیمت آجر فشاری

آجر فشاری جزو قدیمی‌ترین انواع آجر می‌باشد که از زمان‌های گذشته با استفاده از دست و از طریق روش‌های سنتی به تولید می‌رسد. کاربرد اصلی این آجر از گذشته تا به حال در دیوارچینی می باشد.

امروزه از مهمترین کاربرد آجر فشاری می‌توان به بازسازی بناهای سنتی و تاریخی اشاره کرد. چرا که به کار بردن آجر فشاری شما را به یاد بناهای قدیمی‌تر می‌اندازد.

و اما گروه صنعتی ایلیا آجر با تولید انواع مختلف آجر نما، آجر فشاری را به لیست محصولات خود اضافه کرده است.

پس شما برای خرید آجر فشاری و دریافت قیمت آن می‌توانید به مجموعه ما مراجعه و این آجر را به صورت مستقیم از شرکت ما خریداری کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید