ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت انواع چرم گاوی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چرم گاوی درجه یکفروشنده چرم گاوی درجه یک

در دنیای اقتصاد یکی از مهمترین معیار هایی که برای یک کالا وجود دارد، معیار قیمت است. قیمت انواع چرم گاوی درجه یک نیز بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد. برای آشنایی با قیمت چرم درجه یک می توان از وب سایت اینترنتی و یا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، اقدام نمایید. همچنین هر چقدر که جنس و کیفیت چرم درجه یک تر و مرغوب تر باشد قیمت آن نیز بالاتر حساب میشود.

قیمت انواع چرم گاوی درجه یک

مشخصات چرم گاوی درجه یک

مشخصات چرم گاوی درجه یک چرم گاوی درجه یکی از بهترین جنس ها برای ساخت و تولید کیف و کفش می باشد. افرادی که به دنبال شیک پوشی و خاص پوشی باشند از اجناس چرمی بیشتر استفاده می کنند. می ‌خواهیم که مشخصات چرم گاوی درجه یک را مورد بررسی قرار دهیم.

  1. چرم گاوی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین چرم ها در تمام دنیا است.
  2. چرم گاوی محکم و مقاوم است و این به خاطر تراکم بالای الیاف چرمی است که در این کالا وجود دارد.
  3. سطح روی آن نیز کاملا صاف و یکدست و فاقد هیچ گونه پارگی است و پشت کار نیز از پرزهای یکسانی تشکیل شده است.
  4. ضخامت آن به نسبت دیگر بالا است.
  5. با توجه به نوع کالاهایی که قرار است از این چرم ها تولید شود ضخامت آن فرق می کند.

همه این عوامل باعث شده است که امروزه بیشتر برای تولید کیف و کفش و دستکش از چرم گاوی استفاده شود. قیمت چرم درجه یک نیز نسبت به مدل های مختلف پایین تر و مناسب تر است.

فروشنده چرم گاوی درجه یک

فروشنده چرم گاوی درجه یک چرم گاوی درجه یک از بهترین چرم های موجود در جهان است و بیشتر کالاهایی که از جنس چرم تولید می ‌شود چرم گاوی درجه یک می باشند. کشور ما نیز یکی از بهترین کشورها در زمینه تولید و فروش چرم گاوی درجه یک است و تولید کنندگان زیادی هستند که چرم گاوی درجه یک را تولید و وارد بازار مصرف می نمایند.

معمولاً بیشتر مراکز تولید کیف و کفش از فروشنده چرم گاوی درجه یک به صورت انبوه و عمده این چرم ‌ها را خریداری می نمایند و به عنوان ماده اولیه مورد استفاده خود قرار می ‌دهند. فروشنده چرم گاوی درجه یک محدود به مکان و زمان خاصی نیست و در اکثر استان های کشورمان این فروشندگان در حال فعالیت هستند.

فروشنده چرم گاوی درجه یک به هم به صورت حضوری فعالیت دارد و افراد می ‌توانند به صورت حضوری مراجعه کرده و چرم گاوی درجه یک را خریداری نمایند و هم چنین امروزه با توجه به گسترش استفاده از فضای اینترنتی و خرید های اینترنتی فروشنده چرم گاوی درجه نیز به صورت غیر حضوری و اینترنتی فعالیت خود را انجام می ‌دهد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید