ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت انواع چرم گاوی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

از چرم چه استفاده هایی میتوان کرد؟بازار فروش چرم گاوی رنگی عمده

چرم گاوی رنگی به دلیل داشتن کیفیت عالی و قیمت بصرفه یکی از چرم های پرطرفدار در بازار است، این نوع از چرم مقاومت فوق العاده بالایی دارد و از پوست گاو به دست می آید که به دلیل داشتن تراکم و بسیار پایین مورد استقبال مشتریان بسیاری قرار گرفته است.

قیمت چرم گاوی به عوامل مختلفی بستگی داشت که یکی از مهم ترین عوامل آن سطح کیفی چرم مورد نظر می باشد زیرا هر چرم از سطح کیفی بالاتری برخوردار باشد متقابلاً قیمتی بالاتر نیز دارد و چرم های ضخیم نسبت به سایر چرم ها گران تر می باشند.

قیمت انواع چرم گاوی رنگی

از چرم چه استفاده هایی میتوان کرد؟

موارد استفاده از چرم گاوی رنگی از انواع چرم طبیعی گاوی در صنایع مختلفی استفاده شده همانطور که همه ما خبر داریم چرم گاوی دارای مقاومت بی نظیری است، این کالا در رنگ بندی مختلف تولید شده و چرم گاوی رنگی برای دوخت کیف و کفش و گاها برای دوخت کاپشن ها و دستکش های چرمی استفاده می کنند، این اجناس به دلیل داشتن طیف رنگی بسیار زیبا و ایده آل باعث جلوه هر چه تمام تر پوشاک شده و چشم هر بیننده را به خود خیره می کنند.

امروز انواع چرم گاوی رنگی در مقایسه با گذشته فروش بالاتری برخوردار بوده و در صنعت تولید پوشاک کارایی بسیار زیادی دارد به همین خاطر شرکت های بسیار زیادی امروزه در تولید بهترین چرم‌های گاوی رنگی فعالیت کرده و توانسته اند میزان انبوهی از آن را تولید کرده و علاوه بر تامین نیازهای داخلی بخش اعظمی از آن را به دیگر کشورهای متقاضی صادر کنند.

چرم گاوی و یا همان چرم ایران به دلیل داشتن سطح کیفی بالا و قیمتی مناسب مورد توجه خریداران بسیاری در خارج و داخل کشور قرار گرفته و مصارف بسیار گسترده ای دارد.

بازار فروش چرم گاوی رنگی عمده

بازار فروش چرم گاوی رنگی عمده بازار فروش چرم گاوی عمده به دلیل قیمت مناسب و کارایی بسیار زیادی که دارد داغ داغ بوده و امروزه اجناس چرمی نسبت به سایر اجناس از فروش بالاتری برخوردار می‌باشند زیرا محصولات تولید شده از جنس چرمی ظاهری ایده‌آل داشته و دوام بالاتری نیز دارند به همین خاطر بازار فروش این کالا همواره داغ داغ می باشد.

شما متقاضیان عزیز اگر قصد خرید چرم‌گاوی به صورت کلی و عمده را دارید بهتر است به بازار فروش این کالا مراجعه کرده و آن را به طور مستقیم و بدون واسطه از طریق تولید کنندگان آن ها خریداری کنید تا بتوانید محصولی با کیفیت و درجه یک راه با قیمتی ارزان طرز تهیه نمایید، یکی از برترین مرکز فروش این اجناس سایت فروش ما بوده که قادر به این می باشد کلیه محصولات خود را بی واسطه و با نازلترین قیمت عرضه کند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید