ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت انواع چرم گاوی ممتاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین برتری های چرم طبیعیتولیدکنندگان چرم گاوی ممتاز ارزان

چرم گاوی ممتاز از پوست حیوانات اهلی مانند گاو به دست می آید که روش های تولید این محصول پروفایل پیچیده انجام می‌شود به همین جهت این محصول جذب مواد مشهور و با کیفیت در بازار به شمار آمده و در موارد مختلف قابل استفاده است.

قیمت انواع چرم گاوی ممتاز معمولا بسته به نوع چرم و همچنین متراژ خریداری شده توسط مشتریان متفاوت است مثلاً چرم مصنوعی نسبت به چرم گاوی طبیعی قیمت ارزان تری دارد و همچنین هر چه این محصولات به صورت کلی تر خریداری شوند از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار می گردند.

قیمت انواع چرم گاوی ممتاز

مهمترین برتری های چرم طبیعی

مهمترین خصوصیات چرم گاوی چرم گاوی دارای خصوصیات مهم و بی‌نظیر است که در اینجا چندین مورد از خصوصیات این محصولات را بررسی می‌کنیم تا آشنایی بیشتری نسبت به محصولات حاصل شود و بتواند آن ها در صنایع مختلف استفاده کرد و باعث پیشرفت جامعه بشری و افزایش کیفیت محصولات به کار رفته شده در بازار شد.

اولین خصوصیت چرم‌گاوی می باشد که معمولا به علت طبیعی بودن دارای دوام و ماندگاری بسیار زیاد است چرا که هنگام تولید این محصولات و بعد از پیدا کردن آنها از پوست حیوانات معمولا میزان کرک و پشم آنها را با استفاده از نیروهای حرارتی و یا نیرویی دست جدا می‌کند و بعد پوست صاف و طبیعی را در دمایی برای خشک کردن قرار می‌دهند و بعد درون آب نمک نگهداری می کنند تا باعث دباغی شدن و همچنین افزایش نگهداری این محصولات باشند.

چرم گاوی اعلا همچنین این خصوصیات را دارد که در رنگ مختلف به صورت چاپی تولید می شود یعنی برخی از نمونه های چند دارای رنگ مشکی و برخی دیگر دارای رنگ قهوه ای هستند که از آنها برای تولید پوشاک مختلف مانند کاپشن و همچنین کیف و کفش و رویه مبل و همچنین روکش صندلی خودرو استفاده می کنند و به همین جهت طرفداران متعدد و بی شماری در بازار دارند.

چرم گاوی متری همچنین صورت تولید می‌شود که از خصوصیات آن می‌توان به رنگ ثابت اشاره کرد چرا که معمولاً توسط دستگاه چاپ این محصولات چندین مرحله رنگ‌پذیری می‌شوند به همین جهت دارای رنگ کاملا ثابت بوده و نسبت به پارگی و ضربه استحکام خوبی از خود نشان می دهند.

تولیدکنندگان چرم گاوی ممتاز ارزان

تولیدکنندگان چرم گاوی ممتاز ارزان تولید کنندگان چرم گاوی ممتاز ارزان این محصولات را به صورت متری در تعداد بالا با متراژ مختلف به صورت رولی تولید می‌کند تا کارخانه داران و شرکت هایی که سر و کار با این محصولات دارند بتوانند آن ها را با قیمت ارزان از این تولید کنندگان تهیه کرده و در مصارف گوناگون استفاده نمایند و از مزیت آن ها بهره مند شوند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید