ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت انواع چرم گاوی گیاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین مزایای استفاده از چرم طبیعیخرید ارزان چرم گاوی گیاهی

قیمت انواع چرم گاوی گیاهی بر اساس کیفیت این محصولات و میزان ضخامت و مقاومت آنها در برابر عوامل مختلف مشخص می گردد. چرم های گاوی گیاهی دارای طرح و رنگ‌ های متنوع هستند که این پارامتر نیز در تعیین قیمت آنها تاثیر بسیار زیادی دارد. در هر صورت می توان گفت قیمت انواع چرم گاوی گیاهی مناسب تر از دیگر چرم های طبیعی می باشد و همین پارامتر یکی از مهمترین دلایلی است که از این محصولات در تولید کالاهای مختلف استفاده می گردد.

قیمت انواع چرم گاوی گیاهی

مهم ترین مزایای استفاده از چرم طبیعی

مهم ترین مزایای استفاده از چرم گاوی

تاریخچه استفاده از انواع چرم گاوی در زندگی بشر از قدمت بسیار زیادی برخوردار می باشد و از همان اوایل خلقت بشریت استفاده از این نوع پوست حیوانات به نوعی مورد توجه قرار می گرفته است. مزیت‌های بسیار زیادی در زمینه استفاده از انواع چرم گاوی وجود دارد که به عنوان اصلی‌ترین دلایل در زمینه بررسی کیفیت و استفاده از این نوع کالاها مورد توجه واقع می‌شود.

از مهمترین مزایای استفاده از چرم گاوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف پذیری این نوع محصولات و سازگار بودن با فرم بدن انسان جزو مهمترین ویژگی های این محصولات است که امروزه استفاده از آنها را برای تولید کالاها و لباس های مورد استفاده بشر مناسب ساخته است.
  • ضخیم بودن و سنگین بودن این نوع چرم های طبیعی متداول است و بهترین گزینه ها را برای دوخت کیف، کت و کفش ایجاد می نماید.
  • دباغی پوست گاو به راحتی انجام می‌ شود و در واقع با هر روش برنز سازی می توان این چرم های طبیعی را تولید کرد و به همین دلیل قیمت‌های مناسب‌تری را از آن خود می نمایند.
  • دوام و مقاومت بالای این نوع کالاها در مقایسه با دیگر چرم های طبیعی بسیار زیاد است زیرا ساختار فیزیکی بسیار محکم تری را از آن خود می نمایند و معمولاً در ضخامت های بالاتر در مقایسه با دیگر چرم های طبیعی ارائه می گردند.

خرید ارزان چرم گاوی گیاهی

خرید ارزان چرم گاوی گیاهی قیمت چرم گاوی در مقایسه با دیگر چرم های طبیعی در رقم های بسیار پایین تری اعلام می گردد و این محصولات حتی قیمت های پایین تری از انواع چرم های مصنوعی از آن خود می نمایند که جزو مهمترین مزیت های استفاده از این محصولات برای تولید انواع کاپشن، پالتو، کمربند، مبل و زین اسب می باشد.

قیمت چرم گاوی گیاهی در فرایندهای عرضه مستقیم ارزان‌تر اعلام می گردد زیرا از این طریق واسطه ها از بین معامله حذف می‌شوند و محصولات با قیمت واقعی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و این پارامتر می تواند در جلب رضایت مشتریان تاثیر زیادی داشته باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید