ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت خرید چرم شرانگ گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارایی انواع چرم شرانگ گاویتوزیع کننده چرم شرانگ گاوی
چرم شرانگ گاوی

قیمت خرید چرم شرانگ گاوی بسته به کیفیت چرم و نحوه عرضه و فروش آن متفاوت است. این محصول در تنوع بالای کیفی و با قیمت متنوع در مراکز فروش ارائه می‌گردد. هر چه کیفیت چرم بالاتر باشد از بهای بالاتری نیز برخوردار است. چرم گاوی شرانگ به دلیل کیفیت بالا یکی از پرکاربردترین انواع چرم است که کاربردهای گوناگون به ویژه در صنعت تولید پوشاک و کیف و کفش دارد.

قیمت خرید چرم شرانگ گاوی

 

کارایی انواع چرم شرانگ گاوی

کارایی انواع چرم شرانگ گاوی

چرم گاوی شرانگ یکی از بهترین انواع چرمهای طبیعی و ارگانیک به شمار می رود که به دلیل داشتن مزایایی چون دوام و استحکام بالا، ظاهری زیبا و شیک، تنوع رنگی بالا، راحتی و عدم ایجاد تعریق کارایی‌های متنوعی دارد.

از حیث شکل و بافت ظاهری، چرم شرانگ دارای طرحهایی ریز و دانه دانه است که این نوع طرح با استفاده از تجهیزات صنعتی بر روی چرم گاوی چاپ می‌شود. این چرم به دلیل طبیعی بودن هیچگونه آلرژی و حساسیت را ایجاد نمی‌کند و به همین دلیل عمده مصرف آن در صنعت تولید پوشاک و خصوصاً کیف و کفش است.

علاوه بر تولید کف و رویه کفش، انواع لباسهای چرمی، کمربند و اکسسوری چرمی از جمله مهمترین مواردی هستند که با استفاده از چرم شرانگ گاوی تولید می‌شود. همچنین از این نوع چرم برای تولید لوازم جانبی خودرو مانند روکش صندلی ماشین و تودوزی مبلمان نیز استفاده می‌شود.

از آنجا که ضخامت چرم گاوی بالاست از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است و می‌توان به راحتی از این چرم انواع محصولات کاربردی را تولید نمود. چرم شرانگ ضد رطوبت و ضد آب است و تولید کیف و کفش با استفاده از این نوع چرم موجب می‌شود که محصول دوام و استحکام خود را برای سالیان متمادی حفظ کند و مقاومت بالایی در برابر عواملی مانند رطوبت داشته باشد.

توزیع کننده چرم شرانگ گاوی

توزیع کننده چرم شرانگ گاوی

شرکت توزیع چرم گاوی به منظور تامین مطلوب نیاز بازار داخلی و با انگیزه بالا بردن کمیت و کیفیت محصولات تولید داخل، در حوزه فروش و صادرات انواع مختلف چرم گاوی فعالیت می‌نماید.چرم گاوی شرانگ به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در صنعت تولید پوشاک و کیف و کفش فراوان مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای تقاضای خرید عمده بالایی است. خریداران عمده این محصول می‌توانند با مراجعه به مرکز فروش مستقیم، بهترین انواع چرم گاوی را با کیفیت بالا تهیه و خریداری نمایند.
قیمت چرم گاوی در مرکز فروش مستقیم به دلیل عدم وجود واسطه در فرایند تجارت و صادرات این محصول، بسیار مناسبتر از بازار چرم با واسطه است و به همین دلیل این روش خرید یکی از اقتصاد ترین روشها برای خرید عمده این محصول است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید