ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت خرید چرم گاوی | سفارش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت چرم گاوی با بزی؟خرید عمده چرم گاو از شرکت چرم آرسس
چرم گاوی

چرم گاوی، یکی از گرانترین محصولات در حوزه چرم است. ضخامت و کیفیت بالای این محصول، ارزش قیمت آن را دارد و دلیل استفاده تولید کنندگان از آن نیز همین امر است. بنابراین اگر به دنبال تولید یک محصول چرمی با کیفیت هستید، چاره ای به غیر از استفاده و خرید چرم گاوی ندارید. به این ترتیب، با ارائه محصولات مرغوب به مشتریان خود، در کمترین زمان، توجهات را خود جلب خواهید کرد و فروش شما چند برابر می شود.چرم گاوی

تفاوت چرم گاوی با بزی؟

به طور کلی، چرم گاوی خشک تر و مقاوم تر از چرم بزی می باشد. به همین دلیل برخی از تولیدکنندگان تمایل دارند محصولات ظریف و زنانه را با استفاده از چرم بزی و محصولات محکم تر را با استفاده از چرم گاو تولید نمایند. البته باید توجه داشت که این ملاک در همه جا صدق نمی کند. محصولاتی که با استفاده از این نوع چرم ساخته می شوند دارای مرغوبیت خاصی هستند.

روش دوم برای تشخیص، اندازه چرم می باشد. جثه بز از جثه گاو کوچکتر است و بنابراین، چرم به دست آمده از آن ها نیز کوچکتر می باشد. البته با این وجود، اگر مهارت کافی برای تشخیص ندارید، حتما چرم گاوی خود را از مراکز و فروشندگان معتبر و مطمئن خریداری نمایید.

چرم گاوی

خرید عمده چرم گاو از شرکت چرم آرسس

شرکت چرم آرسس، به فروش چرم گاوی با کیفیت بالا شهرت دارد و تمامی افراد با یکبار خرید، متوجه این مسئله شده اند. برای خرید چرم مرغوب، کافی است که هم اکنون سفارش خود را در سایت ثبت نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. البته در فرایند ثبت خرید، لطفا ویژگی ها و رنگ چرم گاو مورد نظر خود را سفارش دهید تا دقیقا محصول، مطابق با خواسته شما بسته بندی و ارسال شود. ضمنا کلیه پروتکل های بهداشتی در پروسه بسته بندی و ارسال محصولات، رعایت خواهد شد. شما میتوانید برای خرید عمده انواع چرم با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید