ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت خرید چرم گاوی عمده از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره انواع چرم گاوی و استفاده آن هاخرید چرم گاوی عمده به قیمت کارخانه تولیدی
چرم گاوی عمده

چرم انواع مختلفی دارد. از نظر منشاء به دو نوع چرم حلال و حرام تقسیم می شود. چرم حلال از پوست حیوانات حلال گوشت و چرم حرام از پوست حیوانات وحشی تولید می شود.  چرم گاوی عمده را می توان به صورتهای مختلفی خریداری نمود.  مرجع خرید و فروش چرم گاوی به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند چرم های گاوی را برای شما تامین کند و نیاز شمارا نسبت به چرم برطرف سازد. چرم گاوی عمده

درباره انواع چرم گاوی و استفاده آن ها

چرم از نظر تولید دو نوع دارد. اول چرم مصنوعی و دو چرم طبیعی. نوع این چرم ها از اسم آنها مشخص است. چرم طبیعی بر اساس استحکام و نرمی به سه نوع تقسیم می شوند که عبارت اند از: چرم سبک، چرم نیمه سنگین، چرم سنگین. چرم سنگین، از پوست گاو و شتر تهیه می شود. در واقع چرم گاوی عمده، چرمی می باشد، که اکثر افراد با آن آشنا هستند.

این چرم بسیار با کیفیت است و محکم و قطور می باشد. و پوشیدن آن افراد را جذاب می کند. از این چرم برای پوشاک (کیف و کت و…) استفاده می شود. چرم سبک از پوست بز و گوسفند می باشد نازک و سبک است. حتما در استفاده از این چرم ها باید احتیاط لازم را کرد. زیرا استحکام آن نسبتا کم است. چرم نیمه سنگین از پوست کروکودیل و شتر مرغ تهیه می شود چون کمیاب است بسیار گران می باشد، و در کالا های لوکس استفاده  می شود.

چرم گاوی عمده

خرید چرم گاوی عمده به قیمت کارخانه تولیدی

قطعا یکی از بهترین چرم هایی که میتوانید بخرید چرم گاوی می باشد. چون چرم سنگین می باشد، پس مستحکم است، از بین نمی رود و زیباست و نسبت به کیفیت قیمت مناسبی دارد. این چرم سال های طولانی کار می کند و کهنه نمی شود. شرکت های زیادی چرم عمده گاوی تولید می کنند. ولی همیشه خرید چرم یکی از سخت ترین کار ها است.

بعضاً تشخیص چرم مصنوعی و طبیعی بسیار سخت می شود. پس برای اینکه بهترین چرم گاوی عمده را با قیمت مناسب بخرید باید از یک شرکت معتبر خرید کنید تا چرم بی کیفیت را به جای چرم گاوی درجه یک نخرید. برای خرید چرم گاوی مبلغ زیادی باید پرداخت شود این موضوع باعث می شود که شما حتما با وسواس و از شرکت های معتبر که فروش چرم گاوی عمده می کنند خرید کنید.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید